明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
民主黨南區區選候選人掛出「保留金鐘站轉車功能」橫額,畀網民批評。民主黨話從善如流,會收起呢批橫額。(區諾軒fb相片)
放大
 

其他新聞
【Emily】議員被褫奪學位事件 KK倡立法會陳列
【Emily】警員家屬製社運執法小冊子
【Emily】阿廷出律師信指控誹謗 何君堯搶先反告
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】「要求港鐵封站時,保留金鐘站轉車功能」 區選橫額惹火 白鴿黨回收

【明報專訊】反修例運動示威者不滿港鐵經常封站,發起罷搭港鐵。區選民主黨鴨c洲北候選人陳炳洋有款橫額印住「要求港鐵封站時,保留金鐘站轉車功能」,畀人批評「民主黨就是垃圾,教極唔精咩玩法」,民主黨會將呢款banner全數換下。

南區區議員區諾軒鐪acebook轉載魕O個批評,佢話「唔完美可接受有改善空間」,解釋雖然唔搭港鐵係運動一部分,但南區交通的確係有先天不足,好多時港鐵封金鐘站,南區人就搭唔到南港島線出去,只能靠薄扶林同香港仔隧道,當塞死晒,想參加遊行都出唔到去;如果遊行完鱆蟟k,兩條路畀警察封路查車,全部人「死得」。佢建議橫額寫「譴責港鐵封站 還我公共交通」,又或者「封站南區癱,市民被玩殘」,可能會少艭~會。

羅健熙同意表達唔理想致歉

民主黨副主席、利東二區議員羅健熙鐪b承認,張banner係佢整鵅A佢自己都有同款banner,佢同意咁樣表達唔理想,向大家致歉。佢解釋當時諗法係因為事關南區民生,雖然M家多髐H搭巴士,但仲有好多街坊都係用港鐵,希望佢]跟進封站問題,話呢個係「大政治與區議員少少唔協調鵀魽v。佢話聽完大家意見會改,呢個就係民主派同建制派最大分別。

利東二候選人仲有譚晉杰。鴨c洲北候選人仲有張錫容。

 
 
今日相關新聞
【Emily】「要求港鐵封站時,保留金鐘站轉車功能」 區選橫額惹火 白鴿黨回收
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他