明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
警察用生命麵包挖苦理大留守者,點知啟發髐G次創作,昨即湧現用生命麵包創作鴽靰坐憳禳C(網上圖片)
放大
 
有網民搵番陳年廣告,話生命麵飽陪伴幾代香港人成長,甘苦與共。(網上圖片)
放大
 

其他新聞
【Emily】拍片《知多D》 政府闢謠變吸嬲
【Emily】因女王之名 伊中學生函伊利沙伯
【Emily】入獄變黑實 邵家臻愛上曬太陽
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】話可憐理大留守者要食包 警曲線炒熱生命麵包情懷

【明報專訊】圍堵理大巀給豏蘑「廣播」策略,除鷐翩m十面埋伏》呢羉q,「眾新聞」前晚拍攝到警察嗌咪,話留守者要食冰冰冷冷鴷糽R麵包,覺得佢]好可憐,警察放工就會上深圳食海底撈。呢段聲帶鷅穭W擊起千重浪,有網民好妙咁回應:「(警察)返工吸二噁英……我都覺得佢]好可憐。」

個警察一開始講話「我真係覺得你]好垃圾,做又做唔掂、做又做唔好。我睇你]唔起呀,唔係因為我同你政見、立場唔同,係因為你]做人冇原則、冇底線、冇承擔、冇責任感,同埋冇腦啊。」講講鵅A佢話:「你要食囍B冰冷冷鴷糽R麵包,你鍾意食,無所謂鵅K…陣間我夠鐘收工,我有第二班警察接我,你]就食生命麵包,我就上深圳食海底撈,諗起都正啊!又可以飲冰凍啤酒!」

嘉頓曾為抗日軍人趕製軍糧

鰨底撈同生命麵包之間,唔少網民都揀生命麵包,又有人問「其實嘉頓可唔可以告佢(警察)?」不過,入過理大鴾H話見唔到生命麵包,反而見到好多豬扒、腸仔。

生命麵包係本地牌子嘉頓鵀捄P產品,根據嘉頓網,1937年抗日戰爭時,嘉頓試過連續7日24小時不停趕工,為軍人製作20萬磅勞軍餅乾。呢段歷史真係鮮為人知,但細細個食生命麵包做早餐就係唔少人鵀^憶,仲有網民噚日專登買生命麵包做早餐,話要回味一鼤妦阞嵽苂瘛g麵包。

至於抗警暴鵀P路人,就緊係「和你食」,港人日程表鵅u和你lunch」已變「和你食包」,話要畀警察知道食麵包唔可恥。

 
 
今日相關新聞
【Emily】話可憐理大留守者要食包 警曲線炒熱生命麵包情懷
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他