• 2020.01.30
    星期四

【Emily】街坊求助 提議張秀賢搵「整口罩機」

[2020.01.30] 發表
觀塘區議員陳易舜鷅穭W公開聲明「我不是口罩供應商」,希望街坊體諒佢未搵到口罩。(陳易舜facebook圖片)

【明報專訊】全城搶口罩,即使有錢都買唔到,好多市民搵區議員求助,希望佢]幫手搵貨,但部分街坊似乎當區議員「萬能」,可以隨時搵到口罩派畀大家,唔少區議員就鷅穭W嘆道,話有街坊提出太多不切實際麉媊部A例如叫區議員搵部可以整口罩嚝鱆藄輕銦F亦有區議員鷅穭W聲明「我不是口罩供應商」,希望街坊體諒一時三刻派唔到口罩。

區議員:我不是供應商

元朗區議員張秀賢鐪acebook話,作為區議員只可以盡力搵貨源,睇鴷i唔可以做到團購或代購,「我必須要同大家講清楚,我唔係黃大仙,亦都唔係鶦Z每月淨袋30幾萬,只係做3日就賺到區議員份糧黻版x」。佢話,做區議員人手、資源、心力、時間都有限,無可能樣樣炡ㄟ絞o到;並無奈地透露,收到市民建議佢搵部可以整口罩嚝鰼顒藄輕銦C

觀塘區議員陳易舜強調自己已經盡力幫大家搵口罩,鷅穭W公開聲明「我不是口罩供應商」,希望街坊體諒。

曾任區議員多年鴾H民力量立法會前議員陳偉業就鰡i秀賢facebook留言,希望囓講黻狦陪唔好公開投訴居民,又建議全體民選議員可以要求台灣總統蔡英文提供協助,「佢可能會願意送口罩畀香港市民」。

更多港聞
【Emily】雖然老婆嫌少陪屋企  陳沛然:考慮競逐立會連任
【明報專訊】9月就係立法會換屆選舉,現任議員係咪尋求連任成關注。立法會醫學界議員陳沛然(Pierre)話,太太唔希望佢連任,但自己考慮緊競逐... 詳情
【明報專訊】今年儮A曆新年遇上武漢肺炎,唔少新春團拜、活動都要取消。中聯辦亦鷅纀葭o出公告,話因應新型冠狀病毒肺炎疫情防控工作要求,經研究後... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992