• 2020.05.11
    星期一

【Emily】追女仔用5年 黎sir話唔算耐

[2020.05.11] 發表
姚嘉俊(左)鷏`目上送戒指畀老婆陳敏娟(右),話欠鬫拲C一段時間,但原來陳一早察覺。(影片截圖)

【明報專訊】前沙田區議員、公民力量麉戴贖T同陳敏娟,兩人「夫妻檔」服務地區多年,去年雙雙敗選區議會。近日佢]一齊上新民黨副主席黎棟國(黎sir)主持駺ouTube節目《過你一棟》接受訪問,大談當年拍拖史,姚嘉俊仲自爆當年追老婆足足用5年!黎sir就話5年都唔係好耐,「都係考驗你恆心」。

區選落敗夫妻檔 受訪談談情

姚嘉俊透露,1995年因為學攝影,加入沙田居民協會做義工,咁就識鰴秧荇S,佢自爆當年對陳敏娟係一見鍾情,覺得對方好純情、孝順又顧家。陳敏娟就話當年工作認識姚嘉俊,只係覺得對方膚色比較黑,冇乜意思,姚嘉俊第一次向佢表白時,佢都直接講唔得、冇感覺,其後兩人作為工作拍檔,就發展出友情,後來就一齊鱁捸C

節目噚日播放,正值母親節,姚嘉俊仲鷏`目上送戒指畀老婆,佢話因為老婆結婚冇耐就唔見鬻棓,所以一直戴住佢鶧戎,佢諗住安頓好工作後送隻新戒指畀老婆,咁琤翮母親節,「佢付出好多,所以送隻戒指,欠鼳\一段時間啦」。陳敏娟就話平時都唔執手袋,噚日一望手袋發現有盒洁A見到都唔開住,想畀躠撜艀菑v,佢笑住叫老公要袋好齱A「等我冇咁快察覺都好孎r」。

更多港聞
全校學生逐組Zoom 英華校長遙距送關心
【明報專訊】「校長,我們6月可以復課嗎?」、 「校長,你看不看到我的鼻樑好像刮損了? 其實是皮膚敏感。」英華小學校長陳美娟跟幾名小二生視像對... 詳情
SEN家長壓力爆煲 「怕一日用刀拮落去」
【明報專訊】停課歷時多月,部分學童、家長因疫情留家如「困獸鬥」,有特殊教育需要(Special Educational Needs,SEN)... 詳情
【明報專訊】本月27日起中三至中五生率先復課,每日往返兩地的跨境學童,仍未知能否上學。教育局長楊潤雄昨在Now節目《大鳴大放》表示,正研究跨... 詳情
時事懶人包:ZOOM安全漏洞
【明報專訊】新型冠狀病毒疫情促使全球更多民眾使用視像會議程式上課或工作。根據移動應用分析平台Apptopia的數據,截至3月22日,視像會議... 詳情
時事點對點.中聯辦:兩辦不受22條所限
【明報專訊】新聞撮要 立法會內務委員會自2019年10月起召開逾15次會議,仍未能選出主席。港澳辦和中聯辦(兩辦)4月13日發稿,譴責... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992