毓民不認為衝擊立會者係「鬼」

[2014.11.21] 發表
黃毓民話衝擊立會者並非「鬼」﹕「據我了解,衝擊鵀n多都留守鰲X十日。」(何曉勤攝)

【明報專訊】對於日前有示威者衝擊立法會,無黨派議員黃毓民話﹕「呢矕N叫暴徒,有幾暴徒呀?打爛幾塊玻璃有幾暴力呀?」佢形容衝擊立法會策略上係時機不對,對「雨傘運動」發展無幫助,但佢原則上唔會反對衝擊,因衝擊者亦會承擔責任。

指黃洋達只係外圍觀看

毓民強調衝擊者並非「鬼」﹕「據我了解,衝擊鵀n多都留守鰲X十日」,佢話行動並無組織,又形容熱血公民黃洋達只係鬘~圍觀看,又話﹕「如果『吹雞』,唔係咁做啦!」

被問到示威者戴住面具、口罩衝擊,被批評不肯承擔罪責,毓民話蒙面無問題,「?家都拉人啦,畀閉路電視影晒,實睇到謘A邊有得走,一個都走唔甩」,又謂戴面具、口罩等物品係要防胡椒噴霧,「唔通用警棍打你,都企鰜谹q佢扑呀?」

「影晒邊有得走」

毓民批評,激進泛民不僅與衝擊者劃清界線,甚至將衝擊者樣貌拼圖,協助警方拉人,批評有關人士「若要做模範市民幫警方拉人,就應該返屋企唔好佔領」,因佔領同樣係違法,佔領者不比衝擊者清高。

更多港聞
Law少挑戰全馬
【明報專訊】香港近年興跑步,每年渣打馬拉松參賽名額一定爭崩頭,下年其中一名全馬參加者係前DJ「Law少」許耀斌。5年前曾經捐肝懮\為鱁V練,... 詳情
【明報專訊】發展局長陳茂波噚日出席完古諮會討論港鐵沙中線的記者會後,回程途中遇上交通意外,好彩「有驚無險」。 話說昨午近兩點,當時陳局... 詳情
【明報專訊】Emily寄信時都試過寫錯地址,民建聯議員葛珮帆噚日向立法會提出質詢,要求香港郵政交代一下,點樣先會開啟郵寄地址不完整麉H件。商... 詳情
教局單一招標 考評價不斷升
【明報專訊】審計署昨日發表最新的審計報告,當中指出教育局以單一招標方式向承辦商(即考評局)批出3份開發「基本能力評估」合約,但投標價不斷大幅... 詳情
自導自演彰兒童權利
【明報專訊】聯合國兒童基金香港委員會昨舉行《兒童權利公約》25周年慶祝活動,首度播放92段由本港青少年親自攝製的1分鐘短片,內容反映青少年面... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992