4頁數據力撐自己 尹帥小器失民心

[2015.02.12] 發表
曼聯公關Karen笑臉迎人地助尹戈爾派數據,一秒後卻露出藐視表情。(網上圖片)

尹戈爾縱橫球壇40年,獎盃擺滿成個櫃,帶領的曼聯被人稱為「長傳聯」,自然火都螳I,於是在記招拎出4大頁數據反擊,句句「串嘴」。不過並唔係個個受落,名宿史高斯鬧佢小器,球評話佢「面皮薄」,最慘麉Y連自己人都唔畀面,「紅魔」公關在佢隔籬「藐」爆他。結果尹帥平反不成,霸氣盡失。

賓尼迪斯做利物浦主帥時,曾經在記招拎出一張紙,細數前曼聯領隊費格遜鬧球證的歷史,而摩連奴任教皇家馬德里時,亦以圖表證明自己歐戰歷史比以往主帥都風光。今次尹戈爾仲厲害,拎夠4頁!「我]係轉邊,唔係亂斬」,又話「都唔係咁難明隉v,仲下戰書挑戰話佢「長傳聯」的韋斯咸領隊艾蘭戴斯﹕「你](記者)拎畀佢睇,叫佢解讀一下。」

紅魔公關當眾藐爆

尹戈爾可能自我感覺良好,但現場記者眉精眼企,發現曼聯公關Karen Shotbolt笑臉迎人幫尹帥「派notes」後,竟然背對老闆做出藐視表情。Karen姐妳要小心喇,因為紅魔名宿史高斯就話尹帥好小器,有失曼聯領隊風範﹕「你使乜理佢?當然如果是車路士或者曼城等死敵領隊又唔同,但講到底你是曼聯領隊。老實講,我覺得你激到傻驉A艾蘭戴斯只想講黚滿C」至於《郵報》的球評家Ian Ladyman就認為尹帥似「要維護在阿積士、巴塞隆拿及拜仁慕尼黑建立的名聲」。

史高斯:尹戈爾激到傻

其實尹戈爾在英國球壇樹敵愈來愈多,佢日前再次拒為鬧球證認罪,勢被足總處分,而史高斯就提佢最緊要唔好得罪米飯班主球迷喇﹕「(朗尼打中場)咁樣唔好睇,我聽到尹戈爾最近話曼聯不能冒險,但你叫球員遠離進攻區域,咪又係冒險。曼迷鍾意睇高壓足球謘I」

更多體育二
遼寧橫掃廣廈晉準決賽
11日,浙江廣廈一直抵抗到加時賽,但還是倒在了遼寧隊強勁的火力下。120:112戰勝廣廈隊後,遼寧隊3:0橫掃對手,與青島隊會師CBA半決賽... 詳情
青島主場勝山西進四強
11日晚,在CBA季後賽首輪第三場比賽中,青島雙星隊主場108:96戰勝山西汾酒隊,從而以總比分3:0的戰績挺進四強。 比賽開始,青島... 詳情
澳洲球星卡希爾日前表示,前往中超聯賽效力將比在澳超聯賽踢球更加利於他為澳洲足球做貢獻,不過他也不排除在家鄉掛靴的可能。 卡希爾剛剛與中... 詳情
已掛拍的網壇球星李娜,將出席4月份於中國上海舉行的勞倫斯世界體育頒獎典禮。主辦單位表示「娜姐」已進入年度最佳女運動員的最後6強,候選名單還包... 詳情
中國一日獲雙銅
第27屆世界大學生冬季運動會短道速滑項目11日開賽,首場爭冠決賽便在中國和南韓這對短道宿敵之間展開。在各三名南韓對手的包夾下,長春師範大學大... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992