羅冠聰搭國泰屢遇「保安問題」 自嘲因唔係姓梁

[2016.04.20] 發表

【明報專訊】特首梁振英女兒遺留行李風波仍然未平息,噚日坐國泰航空去美國西岸麰輕銌釦茈D席羅冠聰就鐪acebook發文,提及自己辦理登機手續時遇到阻滯,慨嘆自己唔係「姓梁」,到機場「永遠都有保安問題」。

羅冠聰話,自從2014年底登機被拒,就成為國泰航空鴾ㄗ歡迎乘客。佢話,舊年坐國泰航空去美加等地,鷈d位辦理手續,櫃位熒幕顯示有保安問題,要等高層處理,最終用髐@粒鐘先辦妥手續;到灚@日,佢鰤禤劘d位辦理登機手續,「一樣遇到好多保安問題,要勞煩幾個地勤

辦登機需出動國泰高層

羅冠聰話,冇想過佔領事件過鼲搨@,佢黿b戶仍顯示有保安問題,「半個鐘都未搞掂(登機手續),人]呀頌昕半個鐘行李都運到入禁區,我仲security check緊」。佢又抱怨:「幾時先肯放過我。」

唔少網民麜\髽b留言,叫佢罷坐國泰,亦有人「抽水」,話咁樣係「另一種『特事特辦』」,亦有人搞笑咁話,「鬼叫你不是姓梁的後裔」。

Emily噚日致電羅冠聰,但佢電話已經關機。羅鴾秅H回覆《明報》,話羅冠聰以正常程序辦理登機手續,一開始好正常,大約5分鐘後,職員嚗辿攭_怪,致電請上司處理,但上司都唔能夠幫佢成功辦登機手續,於是再致電另一高層,鶩荌盲h話,羅冠聰名字與另一張國泰名單上鵀W相同,之後呢位高層用自己權限登入系統,最終成功幫羅冠聰辦登記手續,歷時大約半個鐘。

更多港聞
【明報專訊】Emily呢排見有「金句王」之稱嚘q手黎明就褻}演唱會,最平門票聽講成千蚊一張.但Emily見噚晚黎明去鬙t一場音樂會唱歌,門票... 詳情
【明報專訊】相比Emily細個鶧}只係睇電視,M家多鷟嚝隉A可以鷅穭W收睇節目。全球資訊和監測公司尼爾森調查公司噚日發布調查結果,69%本... 詳情
訓練幼兒雙語 雙親毋須各說中英  學者:父母忌句子中英夾雜
【明報專訊】不少教育程度高的父母都會以中英雙語跟子女溝通,教育學院幼兒教育學系助理教授黃國成稱,父母與子女溝通時毋須一個只說一種、另一個只說... 詳情
【明報專訊】本土思潮下,大學推動學生學普通話紛紛遇阻力,教育學院要求明年畢業的學生達到國家語委普通話水平測試(PCS)的指定成績,不達標仍可... 詳情
校際閃避球賽 樂華小學組摘冠
【明報專訊】中國香港閃避球聯會早前舉辦全港校際閃避球錦標賽,在小學混合組決賽中,香海正覺蓮社佛教陳式宏學校(藍衣)對戰樂華天主教小學(橙衣)... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992