調查:七成人用電腦睇網上自選節目

[2016.04.20] 發表

【明報專訊】相比Emily細個鶧}只係睇電視,M家多鷟嚝隉A可以鷅穭W收睇節目。全球資訊和監測公司尼爾森調查公司噚日發布調查結果,69%本港觀眾會用電腦收睇網上自選節目,67%用手機睇,而47%、即係差唔多一半本港受訪者表示,每日至少睇1次自選節目。不過調查同時顯示,34%本港受訪者係通過傳統收費電視供應商,畀錢睇自選節目,僅11%受訪者係通過網上服務供應商鴷I費服務睇自選節目。

尼爾森香港及澳門區董事總經理楊慧旋話,今時今日有咁多種媒體,黫搕j競爭下,有兩樣洃韖H前更需要重視,第一係內容永遠最重要,第二係消費者對睇節目鵀菪D性同個人化要求會更高。佢亦覺得M家上網睇節目愈褶U受歡迎,會令電視台同收費電視服務供應商受壓,但網上同傳統服務應該係互相補足。

更多港聞
訓練幼兒雙語 雙親毋須各說中英  學者:父母忌句子中英夾雜
【明報專訊】不少教育程度高的父母都會以中英雙語跟子女溝通,教育學院幼兒教育學系助理教授黃國成稱,父母與子女溝通時毋須一個只說一種、另一個只說... 詳情
【明報專訊】本土思潮下,大學推動學生學普通話紛紛遇阻力,教育學院要求明年畢業的學生達到國家語委普通話水平測試(PCS)的指定成績,不達標仍可... 詳情
校際閃避球賽 樂華小學組摘冠
【明報專訊】中國香港閃避球聯會早前舉辦全港校際閃避球錦標賽,在小學混合組決賽中,香海正覺蓮社佛教陳式宏學校(藍衣)對戰樂華天主教小學(橙衣)... 詳情
【明報專訊】香港大學校務委員會主席李國章在1月28日舉行的校委會傳媒簡報會上,指1月26日包圍校委的學生行徑猶如「吸了毒(take drug... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992