稱七警「情有可原」 何君堯盼輕判

[2017.02.17] 發表
身為律師會前會長鵀顜g堯(圖)噚日話,七警情有可原,只係想對示威者小懲大誡。法政匯思成員任建峰就鐪acebook開火,反問公權行使私刑係咪可以接受,仲話唔相信Anglia Ruskin大學法律系(即何君堯的母校)係咁樣教學生。

【明報專訊】七警案之前判鷒o成,唔少建制派議員都公開幫七警求情。何君堯噚日同傳媒茶衚膩_,話對判決感到難過,形容七警「情有可原」,因為佢]唔係貪贓枉法,係想對示威者小懲大誡,但鰫茖巨大精神肉體壓力下,執法時的確過髐鶡魽A佢希望七警「有熱誠鴾H生」,唔會因為呢件事被摧牷A而法官判刑時可以輕判咁話。梁美芬、周浩鼎等亦話尊重法庭判決,但希望從輕發落。

認與中聯辦傾特首選舉

講到特首選舉,何君堯對中聯辦曾經聯絡自己傾選舉直認不諱,佢話可能自己早就表態支持林鄭月娥,所以鶡號q話都唔係傾得好長,「詳細(內容)講畀你聽,驚你出唔到門口」。林太任發展局長時處理丁屋僭建態度強硬,但鄉事背景鵀顜g堯就話,政治無永遠嚗臚H,自己會向林鄭反映政策意見。

有報道話特首梁振英下個月可能做全國政協副主席,對於香港特首身兼國家領導人係咪有損一國兩制,何君堯就認為若梁振英如果身兼兩職,係「more than okay」,話大家思維唔應該故步自封,一蟑輕鞂搣韝什瞗A二蟑輕銡S首做到國家領導人,即係香港影響力可以直達中南海喎。

更多港聞
【明報專訊】金庸麊Z俠小說陪伴唔少人成長,香港文化博物館首個以金庸為主題黈i覽館下個月揭幕,同月5日仲請鷒窶`傳媒人才子陶傑同李純恩舉行交流... 詳情
【明報專訊】特首參選人林鄭月娥早前表發競選政綱,有唔少標榜「新」麍F策,不過立法會前主席曾鈺成就質疑「是不是今日的娥要打倒昨日的娥」。曾鈺成... 詳情
國際特赦開書店  喚關注言論自由 撕走書頁 體會審查
【明報專訊】國際特赦組織香港分會噚日起一連兩日,鬗分艨}辦「書店」,有成千本兒童書、雜誌同小說等唔同類型黈悒籈g選擇,每本一律27蚊,但睇睇... 詳情
城大自資獸醫 60人爭1學額 每年學費12萬 10學額接600申請
【明報專訊】城市大學將於2017學年推出香港首個6年制自資獸醫學學士課程,今年有10個名額,已於本月初截止報名。城大表示共接獲600多個申請... 詳情
【明報專訊】新創建集團聯同社聯及社福機構,本學年與葵青區10間中學合辦生涯規劃,部分學生可成為新創建員工的「影子」,跟隨他們5天了解工作情G... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992