卸任返港 陳馮退休最想陪屋企人

[2017.07.08] 發表

【明報專訊】6月底卸任鴷@界衛生組織前總幹事陳馮富珍(圖)正準備搬返香港定居,唔少人都八卦佢黻h休大計。不過2003年已經到世衛工作鼣窄噹I珍就話,自己離開家人14年,8月份就滿70歲,卸任後最想「休息一下」,「第一願望」梗係陪多灡a人。

其實特首選舉期間,陳馮富珍一度成為傳聞堶惜丰_揧N鴾H選,唔知佢今次返香港,有無打算利用自己豐富鵀甈F經驗出山協助新政府,例如加入委員會提供意見?佢回應話「無諗呢灠暋D住啦」,到「年底都唔會考慮做任何洁v。不過佢透露,有唔同國家、地區組織都曾經向佢發出邀請,包括叫佢去演講等,排到2019年都有,但佢都一一拒絕,又話卸任後唔多想接受訪問,因為「不在其位,不談其政」。

但係陳馮富珍就大讚新任特首林鄭月娥「有幹勁、有理想」,話鶵疇芵p鶧}大家曾經共事,有親身感受,又話留意到林太一上場就不斷落區,開局「開得好好」。

更多港聞
【明報專訊】近年愈褶U多內地學者認為,香港對內地麰垠n程度愈來愈低,佔內地經濟比重下降,地位今不如昔。 中聯辦法律部長王振民呢個月鬗漲a出... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992