• 2017.12.14
    星期四

平機會太古城搬黃竹坑 租金慳番筆

[2017.12.14] 發表

【明報專訊】平等機會委員會辦事處上月6日終於正式由太古城搬鬙h黃竹坑香葉道41號16樓,仲鷅繾階X鬻i示提醒市民點樣去新辦事處。Emily聽講新址有兩層,建築面積約2.2萬平方呎,同之前相若。平機會發言人話,因為太古城辦公室面對不斷鴷[租壓力,一直搵緊新址,最後搵到黃竹坑呢個地方,租金比較平,但就唔透露平鰲X多喇。

睇番資料,由黃竹坑港鐵站行去平機會新寫字樓,只係5分鐘步行路程,與過往該會鬗茈j城中心租用鴷玼髒g字樓,由港鐵站行去儭舋{差唔多。不過,租金睇謊酗j不同,資料顯示平機會之前鬗茈j城租用鴷玼髒g字樓,呎租近50元。Emily睇過地產網站,黃竹坑新寫字樓大廈嚙鴗蔚ロ`租水平大約由25元起跳,應該慳番一筆。

平機會曾於向立法會提交鴾憟顗磳隉A長遠希望政府可以認真考慮為平機會設置永久辦事處,以免卻市場租金浮動麰滅I。

更多港聞
「最緊要開心」肥老闆請食蜜瓜黑毛豬
【明報專訊】立法會完成今次會期後即將會放聖誕假,明年1月10號先再復會,不過近排立法會「打緊仗」,泛民建制關係緊張,建制派要坐定定開會,向來... 詳情
梁繼昌議辦文具設計得獎
【明報專訊】會計界立法會議員梁繼昌(Kenneth)噚日鬘萿k會向記者朋友派「大信封」,呢個大信封來頭唔細,係一個得獎設計。事緣Kennet... 詳情
港大研新OLED 冀破歐美壟斷 以金代銥 盼10年內投產
【明報專訊】不少顯示器產品已使用有機電致發光二極管(簡稱OLED),惟OLED使用的金屬銥(Iridium)化學配合物發光原料,其專利權屬於... 詳情
學與教博覽開鑼 展商爭STEM商機
【明報專訊】由香港教育城主辦的「學與教博覽」昨起一連三日在灣仔會展舉行,乘STEM(科學、科技、工程和數學)熱潮,今年博覽有不少參展商以3D... 詳情
資優學苑國際「科奧」奪3金3銀
【明報專訊】第14屆「國際初中科學奧林匹克」剛於本月4日至11日在荷蘭奈梅亨舉行,香港資優教育學苑6名學員在來自48個國家及地區的279名科... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992