• 2018.01.15
    星期一

卸任人大 范太專注教育不論政

[2018.01.15] 發表

【明報專訊】擔任10年全國人大常委麰S徐麗泰(圓圖)下個月卸任,佢接受商台專訪時預告,自己鰬F治舞台退下薑妨寣A希望大家唔好再問佢政治議題翵ヾA指自己會專注教育工作,唔評論政治。

稱最重要憑良心做事

范太話,擔任人大常委咁多年薄A曾經因為被人批評而感到難過,「有段時間被人批評得多,被人鬧得多,我覺得自己又唔係咁樣鴾H,點解你]要咁話我?」佢強調多年來只係為社會盡一分力,雖然唔知有無令到社會有改變,但最重要係憑良心做事。

范太亦提到,有鬗H大常委會儱|議上為港人發聲,好似2014年人大常委會審議8.31政改框架儱|議上,佢有提出民主派儱N見,「民主派麊B友同我傾,我帶魕O禶N見上去,鰤Q論中我有提出民主派儱N見」。但范太話,亦要對得起自己,所以如果佢唔同意一禶N見,係會講明唔贊成。

更多港聞
教師評STEM教育成效僅過半 青協倡設10億基金 撥款須審批
【明報專訊】政府鼓勵學校推動STEM(科學、科技、工程和數學)教育,青年協會調查發現,以10分為滿分,受訪中學教師對學校推行STEM教學的平... 詳情
【明報專訊】年僅15歲、精於數學的香港土生土長學生何子駿就讀香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學時已「跳級」兩次,今年更獲英國牛津大學數學系有條... 詳情
研地球超大陸形成 港大教授獲世科院獎
【明報專訊】香港大學地球科學系教授趙國春憑其在地球早期大陸碰撞構造,以及18億年前Columbia(Nuna)超大陸聚合等研究領域作出的貢獻... 詳情
概念點對點﹕冰室被指拒導盲犬
【明報專訊】早前有市民表示攜受訓中的導盲犬到西環一間冰室時,雖已表明該犬為導盲犬,職員仍說「絕對唔歡迎」,閂門將人狗拒諸門外。該市民稱「可以... 詳情
時事點對點﹕中國填海年珖岸過萬頃
【明報專訊】新聞撮要 中國不少填海項目動輒投資數千億,近10年來在沿海城市填海的面積,每年以上萬公頃的速度增加。中國長達1.8萬公里的... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992