• 2018.02.01
    星期四

寒雨門外遮學生 副校:傳統 家長讚好有愛

[2018.02.01] 發表
大埔浸信會公立學校副校長吳滿堂被影到企鰨掍~撐傘護送學生入校,佢話噚日「的確有好幾位小朋友沒有帶雨具,所以都會特別擔心他們,尤其是天氣如此寒冷」。(網上圖片)

【明報專訊】噚日香港好凍,市區氣溫普遍9℃左右,新界再低兩三度,大家返工返學時仲落住微雨,有家長鰝壎璆郊x上載相片,話大埔浸信會公立學校副校長冒寒風企鰨掍~,原來為撐傘護送學生入校。Emily問過副校,原來係佢]「傳統」。

大埔浸信會學校工作20年

家長Alice鐪acebook專頁大埔貼文,「我]學校(浸小)鴽d副校,開頭我見到佢企鰝糷f黈伬唭痟N多口問鼳\一句,副校咁凍點解唔返入去企呀?佢答鬻琱@句有蠷ル虭N帶遮,要遮一遮佢]~~鶪@刻我覺得好有愛~~咁凍鴾悎藆糬n落雨~我]黻お朘u係抵讚」。帖文引來不少街坊like,3小時有近1000人讚好,有人就話「作育英才唔一定要幾多個A,最重要係愛惜學生」。

副校長吳滿堂同Emily講,佢其實每朝都會風雨不改企鰝糷f等學生返學,呢個亦係學校傳統,「雨落得好突然,我好擔心學生冇帶遮,所以就鰝虪~撐住雨傘等候」。吳副校鰨小已經工作20年,以前主要教體育,M家做鱁お晡齱A仍然有教數學。

校長:盼學生學會關心人

呢件事成為噚日網上熱話,校長蔡碧蕊同Emily講﹕「我們也感意外!因為這對於我們學校團隊來說,係好平常微小翵ヾA能夠為社會帶來正能量,我們好高興。」

蔡校長話浸小成績並非區內最好,但老師們以愛待人嚘A度,會成為小朋友最好嚘]樣,「大人以身作則,學生看在眼堙A也會學習關心其他人」。

更多港聞
逐步禁象牙貿易草案通過 民記分歧
【明報專訊】立法會噚日大比數通過《保護瀕危動植物物種修訂條例草案》,分階段加強管制進口、再出口象牙及大象狩獵品,逐步淘汰本地象牙貿易,將2... 詳情
學減廢 科大生車胎木板製^_
【明報專訊】科大理學院同本地手作店青春工藝合辦工作坊,13個理學院同學仔自動請纓同導師鬘X面收集被棄掉嚚胎同木板。參加同學約3人一組,佢]... 詳情
寒流下的「超級藍血月」
【明報專訊】寒流襲港之際,噚晚香港上空出現罕見鵅u超級藍血月」,吸引大批市民觀賞。「超級藍血月」係指3種天文現象同時發生,即月球軌道運行到最... 詳情
【明報專訊】香港專上學生聯會(學聯)去年決定收番位於旺角金輪大廈鵅u學聯社會運動資源中心」(又稱「自治八樓」),不過,自治八樓使用者至今都未... 詳情
【明報專訊】好多人會旅行避年,有旅行社話,有九成新春團已經爆滿,特別係艭巡媢峞A例如去地中海、東歐同北歐等地,而今個新春適逢日本岡山有「裸祭... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992