• 2019.07.12
    星期五

市民撐「孫家驊」留任「行政會」

[2019.07.12] 發表
請願者支持多個行會成員留任,但就將「湯家驊」錯誤寫成「孫家驊」,新民黨主席葉劉淑儀(中)都提點支持者寫錯字,影相時就用手遮住個「孫」字。

【明報專訊】香港近月示威、請願活動浪接浪,除髐牊麰蚼q《逃犯條例》鴷靮癒A亦有唔少市民表達支持政府以至警隊嬼n音。噚日有一批自稱市民自發群組鴾H,去警察總部外遞交請願信,支持警隊執法、「嚴肅緝拿暴徒歸案」,同時亦支持行政會議成員葉劉淑儀、湯家驊等人留任行會。不過,信封上就將「行政會議」錯寫作「行政會」,「湯家驊」更被誤寫為「孫家驊」。

葉太影相助遮孫

獲邀出席儭迨茖ㄗ鴝O個情G,都提點支持者寫錯字,但影相時就話「唔緊要啦,遮住啦」,用手遮住個「孫」字合照。

對於自由黨榮譽主席田北俊點名要求辭去行會一職,葉太就話自己同湯家驊盡忠職守,經常出襄挭嶺蚼q《逃犯條例》,佢反問田北俊:「我]有邊句解錯魽H田北俊講唔講得出我邊句解釋條例解錯?佢有冇睇過成條條例?」葉太質疑,田北俊因為佢]盡忠職守就惡意攻擊,「呢齯H(回歸)22年來為香港做過乜洁H只係搞破壞!」

葉太其後亦鐪acebook出post,明言自己會繼續留任行會,唔會輕易動搖。而自由黨張宇人噚日返立法會時被追問會唔會辭任行會,佢回應話唔會向傳媒談及有關問題,希望公眾明白。

更多港聞
曾俊華廣告片演華仔 「港人要自主」
【明報專訊】前財政司長曾俊華自從前年落選特首後,不時協助推廣本地企業,最近佢為其擔任資深顧問齔篔屨O險公司拍短片,話希望以行動啟發、推動創科... 詳情
【明報專訊】部分反修例示威者鰫P日(7日)九龍遊行後去到旺角佔路,其間立法會議員區諾軒(區軒)、譚文豪企鶭竣閮噬u同記者之間,面對警方不斷推... 詳情
咪兜前放大風扇  秘書處助記者降溫
【明報專訊】立法會大樓因七一衝擊事件損牷A直至噚日先解除「紅色警示」,由於大樓仍未維修好,所以傳媒要繼續鬗j樓外麊臟a,擺設俗稱「咪兜」黿... 詳情
【明報專訊】今年係國慶70周年,「香港同胞慶祝中華人民共和國成立70周年籌備委員會」噚日成立,繼續由全國政協副主席、前特首董建華做執行主席,... 詳情
中環街市水簾洞 學生建築賽奪金 瀑布隔絕煩囂 投影聯繫社區
【明報專訊】夢想不受年齡限制,任何人在不同階段也能向目標前進。建築比賽「自己社區智+創」金獎得主戴俊君就是一例。他中四後投身社會工作,後來不... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992