現「工聯夠票」貼紙 棠哥信唔係民記搞鬼

[2016.09.02] 發表
工聯會榮譽會長鄭耀棠開記者會,澄清工聯會絕對唔夠票,鷁韝W出現所謂「工聯會夠票喇 投民建聯啦」貼紙,絕對唔係工聯會整鵅A批評呢種手法係選舉抹黑。(林俊源攝)

【明報專訊】仲有兩日就係選舉日,唔同參選隊伍已大打告急牌,包括各區選情都話危危乎鴾u聯會。不過噚日鬗j坑一帶,就出現寫有「工聯會夠票喇 投民建聯啦」龠K紙,唔通工聯會真係夠晒票,仲幫友黨宣傳?當然唔係啦,工聯會榮譽會長鄭耀棠噚日都要親自澄清。

棠哥噚日見記者嚴正澄清事件,強調工聯會一直都係唔夠票,根本無貼過該款貼紙,「工聯一直叫緊好危險!」咁係邊個咁大整蠱?棠哥就話無人知係邊個做,但相信絕對唔會係民建聯做鵅A因為民建聯候選人鬘謗梇あW比較高,唔需要工聯會過票。佢話表面上呢個貼紙係叫選民投畀「自己人」民建聯,但其實呢個做法變相將工聯鼤撕L晒去民記度,其他差少少麰埥鴾H,此消彼長下就更易當選。

棠哥話工聯會已就事件報警,及向選管會投訴,又呼籲支持者唔好相信謠言,並狠批呢齯滫k非常卑鄙惡毒,係選舉抹黑,影響選舉公平公正咁話。

更多港聞
無睇過《大時代》 張華葚颩n向丁蟹學習
【明報專訊】相信大部分市民,特別係股民,都知道邊個係「丁蟹」,聽到「丁蟹效應」,隨時個心離一離,驚股市會大跌,但競逐連任麊鷟蘆A務界議員張華... 詳情
【明報專訊】香港大學噚日宣布,將向5名傑出人士頒授名譽大學院士銜,表揚佢]對大學同社會黻^獻,Emily發現,名單上有幾個人係校務委員會成員... 詳情
唇讀芷君大學成績近滿分 新亞校董盼助升牛津哈佛
【明報專訊】多年來雖然看不見,觸不到,但小小嘴唇卻吻過無數文學經典,助「唇讀女生」曾芷君走過大學時光。尚餘一年就要告別大學校園,GPA(平均... 詳情
【明報專訊】「多嘗試,不要怕錯;嘗試過,哪怕最後達不成目標,過程已是學習」,芷君以過來人的身分到閩僑中學,鼓勵視障插班生楊恩華,寄語他前路雖... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250