老友孖住出發趕夜機 葉太﹕當年擺酒都係幫襯張宇人

[2018.05.10] 發表
張宇人(右)話鬘萿k會入面,相信冇人比佢識葉劉淑儀(左)更耐,葉太亡夫葉文浩仲同張宇人係校友。(何宛兒攝)

【明報專訊】特首林鄭月娥今日會率領一個90人代表團訪問四川,行程中會睇香港有份出資鴷|川汶川特大地震援建工作,以及會見四川省委書記、中聯辦前主任彭清華等。兩名行會成員新民黨主席葉劉淑儀同自由黨主席張宇人(Tommy)都有參與代表團,今晚都會出發,不過預計傍晚立法會要就預算案《撥款條例草案》投票,所以兩人會一齊鬘萿k會出發去機場,齊齊搭機鐵趕搭夜晚7點幾鶦Z飛機去四川。葉太話Tommy好照顧佢,叫埋助手幫佢拎行李。

Tommy就話鬘萿k會入面,相信冇人比佢認識葉太更耐,而鶱捃迨茷e,佢已經認識葉太鴾`夫葉文浩。葉太補充,佢同丈夫連擺酒都鰡i宇人開黻s樓,證明大家相識多年。

無爭山頂補選 「佢叫唔選就唔選」

上年山頂區議會補選,葉太一度有意同自由黨楊哲安競逐,葉太噚日話「佢(Tommy)叫我唔選我就唔選」;Tommy就講笑咁話,因為楊哲安已經有3個小朋友,褽禰繴|生多個,負擔好重,所以好需要區議員呢個位喎。

更多港聞
【明報專訊】民主黨舉行緊一年一度嚗券籌款活動,不過有黨中人就大吐苦水,話今年有好多籌款街站都不獲政府批准,令籌款難驉C據了解,民主黨今年... 詳情
【明報專訊】近日粵普爭議再次掀起,經民聯梁美芬(Priscilla)噚日鬘萿k會審議《財政預算案》時借題發揮,形容「廣東話係咪母語」呢個議題... 詳情
去年10內地生經DSE升大  今年184非港人報考 3年升3倍半
【明報專訊】內地高考競爭劇烈,近年有傳有內地學生報考本港文憑試,盼藉文憑試成績入讀本地大學。教育局回覆教育界立法會議員葉建源質詢時指出,去年... 詳情
非學位小學輔導員﹕不明學位社工取代理據
【明報專訊】教育局要求領取津貼的小學在2021/22學年至少聘一名學位社工。有任職約10年的非學位學生輔導人員(SGP)表示現時要每年續約,... 詳情
【明報專訊】香港浸會大學兩名民選校董均不獲續約,其中生物系研究助理教授王凱峰的民選校董任期將完結,該席位的選舉提名將於下周四(17日)截止,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250