明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
劉佩瓊:劉曉波寫?一塌糊塗
莫乃光AY赴矽谷 向Google取經創科
新同盟區選「打大佬」女將挑機劉國勳
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 慢必讚南早落實同性配偶福利 網民叫林鄭推動同志友善

【明報專訊】《南華早報》噚日向員工宣布,公司會落實同性配偶福利政策,包括會有3日婚假,同埋可以為同性伴侶購買公司麉O險,今次係第一間本地傳媒推行呢個政策。人民力量立法會議員陳志全(慢必)讚賞南早呢個做法,認為絕對係好事,佢話唔少金融機構好似匯豐銀行等,都有畀同性伴侶同等福利,代表到公司多元、共融,佢希望南早呢個做法,可以對本地機構起到示範作用。

對立留言:理性市民出薑牊

除鬙褻▽鷚c,其實同志團體更加希望政府帶頭推動同志友善政策,包括就性傾向歧視條例立法等,Emily就留意到,特首林鄭月娥早前開始?《施政報告》諮詢,公眾可以魒輎acebook留言表達意見,結果唔少留言都同呢個議題有關,有網民貼出有民調顯示逾半港人支持同性婚姻,唔少人要求政府就同性伴侶關係檢討所有現行政策同法例等,亦有反對嚘竷蟒d言,話政府如果就呢方面立法,會令理性市民都出薑牊麍F府咁話。

陳志全就話,佢仲未決定會唔會就施政報告諮詢見林鄭,如果去?話,主要都係想表達要求政府開展性傾向歧視條例鴾u作,認為最好就係政府做諮詢、民調,就知道社會意向係點。

 
 
今日相關新聞
慢必讚南早落實同性配偶福利 網民叫林鄭推動同志友善
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他