明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
新民黨主席葉劉淑儀(左)鐪acebook上載同商務及經濟發展局常任秘書長利敏貞(右)鵀X照,預祝大家情人節快樂。(葉太fb)
放大
 

其他新聞
海洋公園春節客 有雙位數增長
明年會否連任? 美芬:做得幾開心
理大研光照控制兒童近視 光療燈箱模擬戶外活動
愛心包圍
港大學者︰最早羽毛化石來自恐龍
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 與葉劉合照 利敏貞繼續搶眼球

【明報專訊】噚日係情人節,議員亦有各式各樣活動,上月底誕下女兒,目前理應「坐緊月」儱s民黨立法會議員容海恩,噚日下午就鐪acebook做直播,但唔係同大家談情說愛,而係去到沙角h鴾j牌檔介紹,原來該處做埋今個星期就要交番場畀領展,3個月後先會開番同大家見面。Emily從短片所見,容海恩都好精神、氣色唔錯。

容海恩拍片暫別沙角h大牌檔

至於佢黨友葉劉淑儀,前晚就預祝大家情人節快樂,鐪b貼出佢同商務及經濟發展局常任秘書長利敏貞鵀X照,唔少網民都好留意利敏貞衣著,呢張相亦成功引起話題。葉太話前日利敏貞同同事一齊去新民黨總部,向佢]介紹今日財委會鴾憟鞳A形容相信大家睇到利敏貞一身玫瑰紅打扮,都會感受到情人節氣氛,又話利敏貞仲笑說兩人套衫好襯。

建築、測量、都市規劃及園境界議員謝偉銓就送份情人節驚喜畀太太,佢上載照片透露親手整手工花畀太太,話「感激佢願意與我攜手一生」,不過製作過程先放上網,唔知太太仲有無「驚喜」呢?

謝偉俊放閃:姓白都唔錯

議員謝偉俊則以文字放閃,佢話無論外界對佢同白姐姐(白韻l)有幾多評論同揣測,佢同對方一齊近30年,一切盡在不言中,仲hashtag「白偉俊」、「姓白都唔錯」。

 
 
今日相關新聞
與葉劉合照 利敏貞繼續搶眼球
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他