【Emily】撲完口罩 區議員鬥派漂白水

[2020.02.11] 發表
平時西裝骨骨鴷虧媮p陳克勤(左),戴住口罩、膠手套落區,親自斟漂白水畀街坊。(陳克勤fb)
公民黨沙田區議員黃文萱為鰿ㄩ}白水畀街坊時保護自己,用黑色垃圾膠袋笠住自己。(黃文萱fb)

【明報專訊】除髐f罩荒,唔少超市、藥房鼤M潔用品都被搶購一空,一眾政界人士繼撲口罩之後,又要搵方法派漂白水畀街坊。沙田區議員、公民黨黃文萱鷁顜{幫忙下搵到羉}白水,預計可以分到畀400個街坊,不過街坊要自備容器。黃文萱噚日就用黑色垃圾膠袋笠住自己,密密將漂白水倒畀街坊,為鱆A務街坊可以話係不顧形象。

提醒街坊自備厚身膠樽

同屬公民黨麊F區區議員鄭達鴻、李予信都蒐購鷚}白水派畀市民,鄭達鴻特意提醒街坊自備厚身膠樽領取,話普通水樽會令漂白水功效減弱,不建議使用。沙田區議員陳兆陽、屯門區議員朱順雅就以成本價賣漂白水畀街坊,同樣要街坊自備容器,前者賣5蚊500毫升,後者就5蚊1公升。

建制派就有民建聯立法會議員陳克勤親身上陣,鬗W水清河h派漂白水,佢仲特意提醒市民唔好用熱水稀釋、唔可以混合其他清潔用品。見到平日西裝骨骨鴽J勤戴上口罩、膠手套,著住風褸斟漂白水,大家都真係好落力,未打選戰先打抗疫戰。

更多港聞
【明報專訊】醫管局話口罩存量僅餘一個月,民建聯前日就鐪acebook拋出「數學題」,叫醫管局解釋口罩去鷖銦A並以上年度每日平均求診人數去計... 詳情
【明報專訊】將軍澳尚德h日前有市民遊行反對區內設武漢肺炎指定診所、之後悼念數月前墮樓逝世麍鴗j學生周梓樂,其間有人堵路並爆發警民衝突,西貢區... 詳情
【Emily】浸大收2000愛心口罩 助失明者共融館
【明報專訊】社會唔同階層都急需口罩,浸大創新服務學習中心上星期展開徵集口罩計劃,經中心收集同協調,香港失明人協進會、共融館兩機構已收到有心人... 詳情
大人ing:巴士.載夢
【明報專訊】巴士可能是大家每天必乘的交通工具,繁忙時間擠滿趕茪W課上班或歸心似箭的人。不過對維修技工及兼職車長范子輝(Dennis)來說,巴... 詳情
大人ing:巴士迷中途上車  學整車再隊琱h
【明報專訊】有人夢想當消防員,有人想當飛機師、太空人,范子輝(Dennis)則希望當巴士司機,接載不同人安全地前往目的地。要實現夢想絕不容易... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250