明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
黃士心最唔鍾意二世祖
筏可擬申梅窩校舍 正生質疑
黃英琦斥教改茞捶謍
幾米周五中大談創作
時事通識教材
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 保釣收「靖國神社」信
靠嚇要求停止行動

【明報專訊】保釣行動委員會成員早前欲乘保釣船「豐二號」出海「失敗」,估計最快要到4月先至會再次出發到釣島宣示主權。不過,成員曾健成(阿牛)就話,唔單止海事處阻止佢]出海,噚日仲收到自稱係香港靖國神社崇敬奉鸕|鴾@封信,聲稱如果成員繼續保釣行動,又或者透過韋y「南京大逃殺」侮辱日本人,該會將採取法律行動云云。

阿牛話,收到封信時好好笑,因為第一次收到呢封信,對方就寫自己位於天水圍天葵路,但就無註明具體地址,搞到佢想回信都唔得。至於佢對於可能因為出海而被起訴,就話「無任歡迎」,「睇懮\想去東京、北京定香港告」。阿牛仲話會繼續前往釣魚台,「迎頭痛擊」軍國主義。

 
 
今日相關新聞
保釣收「靖國神社」信
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他