九龍城區會最少須坐45分鐘 梁美芬倡檢討出席率計法

[2016.02.18] 發表

【明報專訊】要為一個區議員考勤,最直接方法之一係查看佢鴷X席紀錄。九龍城區議會就有一個規定,議員要出席會議最少45分鐘,先會被視為有出席,但其他17區就無呢個規定。近日當區區議會主席去信諮詢議員,問係咪保留呢個規定,還是刪除,即變相議員只要到場「打卡」就當有出席會議;而原來雙料議員梁美芬(圖)曾經鬗W月初黻狦雪|會議上提出,要檢視點解九龍城同其他區鼣W定唔一樣,但諮詢信件一出,梁美芬就被指當日曾經「建議刪除」上述45分鐘鼣W定。

梁美芬噚日補鑊,佢同Emily講,當日只係建議討論點解九龍城同其他區做法唔同,又話無建議刪除。梁美芬仲強調,覺得目前制度行之有效,已回覆區議會秘書處,贊成維持現時做法。

梁:無提刪除 只覺做法「較怪」

上月初九龍城區議會第一次大會,當日會議有一項討論「九龍城區議會會議常規」巀陬{,根據錄音紀錄,梁美芬係第一個發言,佢當時話平日開會時,有議員鷊|議首前半個小時已經問鬫n重要黻暋D,但由於無坐足45分鐘,所以無計出席,認為「係比較怪黻答k」,因此想提出蟆Q論。

黨友都唔幫﹕45分鐘唔算多

當日會議上,梁美芬儭g民聯黨友張仁康就覺得身為負責任區議員,出席會議45分鐘唔算多。青年新政鄺葆賢就認為,出席會議45分鐘麰n求不太過分,如果修改,會對市民考勤議員有難度。有網民就乘機諷刺梁美芬,話早知就應該選梁美芬區選對手游蕙禎喎。

有關諮詢鬗U個星期二完結,到時如果有過半數議員支持,即可刪除相關規定,即議員只需鷊|議中露面「打卡」,然後鬆人都計出席。

更多港聞
中學「寫字最醜」 譚志源慶幸書法非TSA
【明報專訊】政制及內地事務局長譚志源、教育局長吳克儉、行政會議成員羅范椒芬等,噚日出席「習書遊藝,正己修身——羅澄波書法展」,譚志源鰣P辭時... 詳情
【明報專訊】新東補選大戰在即,各候選人馬不停蹄出席唔同選舉論壇拉票。香港電台噚日就舉辦鱄熙鶩^語論壇,但有3人拒絕出席,得番民建聯周浩鼎、公... 詳情
【明報專訊】民建聯立法會議員何俊賢(高佬)2014年底結婚,噚日鬘萿k會派利市,大家都祝佢早生貴子。高佬就好坦白咁講呢件事「做緊」,即係計... 詳情
「本地蛋」深刻  田少話《十年》好悶
【明報專訊】電影《十年》上映後賣座,又引起唔少年輕人共鳴,令唔少泛民甚至建制議員都湊埋熱鬧睇。自由黨田北俊(田少)前晚就應人民力量陳偉業(大... 詳情
「饑饉三十」訪柬  不再揮霍買波鞋
【明報專訊】今年「饑饉三十」將於4月9至10日舉行,只要完成30小時巀饉活動,並提交相關作品,就有機會參加8月麍Z埔寨考察團。24歲儭酋... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992