放棄蕭芳芳自覺偉大 與拉姑離婚開心擁抱 謝賢細數生命中5個女人

[2017.08.11] 發表
謝賢切蛋糕慶祝81歲生日。(資料圖片)
謝賢自覺與嘉玲拍拖時太貪玩,結果分手收場。(資料圖片)
謝賢讚蕭芳芳是好女仔,決定分手是不想害了她。(資料圖片)
謝賢當年與甄珍簽紙離婚後曾喊了15分鐘。(資料圖片)
謝賢與狄波拉離婚後仍是好朋友,與子女霆鋒及婷婷感情好。(資料圖片)
謝賢與Coco拍拖逾10年感情穩定。(資料圖片)

【明報專訊】81歲謝賢(四哥)經歷兩段婚姻失敗,他感慨兒子謝霆鋒都同樣走上離婚之路。他接受鄭紹康為奇妙電視主持的《天下第一Friend》節目訪問時,哽咽說﹕「呢個係我孤獨老人鼣迠芊A每次想起都難免落淚。」

當年喪玩 失去嘉玲

四哥在節目中細數生命中5個女人﹕嘉玲、蕭芳芳、甄珍、狄波拉及現任女友Coco。四哥說﹕「第一個係嘉玲(息影女星),同佢失敗驉A係因為我當年太貪玩。細個無錢,後來有錢咪出去喪玩囉!玩到有日佢突然同我講要結婚,然後就嫁鬙h泰國!」

蕭芳芳是四哥第二個女朋友,四哥說﹕「芳芳好乖,係我決定要離開佢鵅I因為有日佢提議我去學英文,我心諗,我連玩都唔夠時間玩,你仲要我去學英文?不過我從而知道佢係個好女仔,咁我就唔好害人啦!最後決定退出,我覺得自己做鬙韟n偉大翵ヾI」

為甄珍上山頂喊15分鐘

四哥與甄珍拍拖4年,結婚1年便分手。四哥回憶說﹕「簽鷘鰼B紙後,我駕車上山頂喊15分鐘,然後我同自己講﹕『過鬙h啦,唔好再諗!』然後就放低驉I」

四哥第二段婚姻是與狄波拉(拉姑),兩人育有一對子女謝霆鋒、謝婷婷。他們離婚多年,仍保持好朋友關係。四哥說﹕「拉姑係賢妻,但唔係良母,因為佢好嚴厲!」負責管教霆鋒及婷婷,他自嘲是個「不知所謂」的爸爸。當日他與拉姑辦理完離婚手續後,兩人在街上擁抱起來!四哥笑道﹕「因為太開心,我仲抱住佢轉3個圈,睇到我]雙方律師都呆驉A哈哈!」

叫Coco遇到好鼢N走

至於現任女友Coco與四哥拍拖逾10年,四哥坦言不會再婚。「名分係假謘I兩張婚書我都撕爛驉A仲結來做乜!G且我都80後啦!所以我同佢講,遇到個好鼢N走啦!」鄭紹康笑問他今時今日是否還「有心有力」?四哥大笑道﹕「M家有心多齱I哈哈哈,呢樣炵L得認叻鵅I」

娛樂組

更多影視
下月開張 李家鼎專心做好首間私房菜
【明報專訊】李家鼎(鼎爺)、龔嘉欣及陳庭欣昨日於電視城錄影節目《阿爺big big廚房》。鼎爺表示節目中與一班後生仔互相交流下廚心得,提點他... 詳情
衛詩雅日日練水 挑戰渡海泳
【明報專訊】穿白色低胸連身裙的衛詩雅昨日以代言人身分出席護膚品牌發布會,活動上有加冕儀式,代表衛詩雅正式成為代言人。衛詩雅說﹕「好似港姐加冕... 詳情
劉德華:為抱囡囡積極復健 玩變髮型爆現身台灣
【明報專訊】劉德華於今年1月在泰國拍廣告墮馬受傷,休養半年,大前日(8日)正式復工,出席電影《俠盜聯盟》於北京舉行的記者會,健步如飛,康復進... 詳情
陳茵媺復出演女教師
【明報專訊】36歲陳茵媺先後為老公陳豪誕下2子1女,她一直忙於湊小朋友,對上一次幕前演出已是前年拍攝的電影《開飯啦!》。近日她終於落實復出,... 詳情
林作何浩文無合照 過氣緋聞情敵同場
【明報專訊】電影《出貓特攻隊》前晚舉行首映禮,林作與何浩文前來撐場。自稱身邊沒朋友肯應邀看戲的林作,孤獨單拖現身;何浩文則與空姐女友Cand... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992