北區大塞車 劉國勳鄧家彪投訴路署

[2017.09.13] 發表

【明報專訊】噚日朝早返工繁忙時間,粉嶺公路出九龍方向大塞車,搞到好多居民都失預算,原來塞車原因唔係交通意外,而係承辦商維修路面做耐驉A搞到部分行車線8時半前仲未解封。身兼立法會及北區區議員鴷虧媮p劉國勳就大鬧「憤怒,強烈譴責」,仲打電話去搵路政署長鍾錦華投訴,話要追究責任。

有意參加立法會新界東補選、早排加入鬙虧媮p鴾u聯會鄧家彪當然唔輸蝕,下晝同黨友去路政署門口抗議,投訴路政署失誤引發大塞車。

劉國勳鐪acebook同市民匯報,話路政署助理署長卜國明之後回覆佢,話初步調查噚日粉嶺公路往康樂園方向工程做唔切,當時係承辦商維修更換伸縮縫,安裝新伸縮縫黈伅﹞髀w期長驉A所以工程延誤到8點半。劉國勳就話呢個解釋唔能夠接受,因為更換伸縮縫唔係乜牁s事物,「所以肯定是有人在預計維修計劃時沒有預好時間,或承辦商想博一博」。佢又話,工程承辦商其後聯絡佢,就事件對市民造成影響致歉,又承認事件可以有更好的處理方法。

更多港聞
【明報專訊】政府8條收費隧道同幹道今年7月開始分階段引入「停車拍卡」儮q子繳費設施。繼城門隧道之後,運輸署噚日宣布今個月24號起,會鰣輕銗J... 詳情
科大自選主修容跨科跨校 自組課程讀仿生學 星戰迷研義肢圓夢
【明報專訊】科技大學2016/17學年開始開設香港首個跨學科「自選主修課程」,有4名學生修讀,其中以仿生學為主修的星球大戰迷Thomas,自... 詳情
浸大隊征單車節 錢大康領軍
【明報專訊】浸會大學校長錢大康熱愛運動,放假時常花上數小時到不同地方踩單車。錢大康最近與學生及教職員等組成單車隊,一起參加單車節,他更會出戰... 詳情
【明報專訊】免費幼稚園計劃剛於新學年實施,雖然較去年多幼稚園免費,但全日制學生的家長仍要繳付膳食費,部分費用較高的幼稚園稱,因午膳有湯及每天... 詳情
【明報專訊】古人折柳送別, 委婉表達不捨之情。 7月尾文學組織「書寫主義」 辦了一場「劉曉波追詩會」, 透過誦讀詩歌... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992