• 2019.01.04
    星期五

社區自救 民主黨利東裝路燈

[2019.01.04] 發表
民主黨社區主任陳欣兒(左)、陳炳洋(右)因為政府遲遲唔鶺nc洲新海旁道一帶加裝街燈,索性自己安裝由充電池推動鴾嵽~燈。(受訪者提供)

【明報專訊】港鐵南港島線通車兩年,但鰝韺Q東站儱s海旁道一帶,一直都冇安裝路燈。民主黨社區主任陳炳洋同Emily講,曾經去信多個政府部門,但都爭取唔到,近日佢索性自己動手安裝,實現「社區自救」。

跑友呻海旁多「地雷」

陳炳洋同Emily講,該路段唔少街坊都會跑步,但有好多「地雷」,例如有艇戶、街坊養麊窈|儺Y大解,由於冇街燈,有街坊反映跑完步返屋企都「中招」要洗鞋。佢去信多個政府部門要求加裝街燈,路政署話該路段唔係佢]管理,地政總署話加街燈唔係佢]職權範圍,康文署就話只能夠研究鰝近公園裝燈,但係該路段又唔近公園,結果都係漆黑一片,現時南區區議會就聘請顧問做緊可行性研究報告。

有見及此,陳炳洋同民主黨另一社區主任陳欣兒日前特意去加裝「路燈」,其實裝備相當簡單,就係用索帶綁住幾盞充電式、可以鬗嵽~使用嚙O。佢]仲呼籲街坊,如果日頭見到蠵O仲開荂A可以幫手閂燈慳電,路過可以幫手換電。不過陳炳洋都話,其實呢個係「信任測試」,佢本身安裝魖漞蠵O,翌日其中一盞已經不翼而飛,「好想全段路都加,但唔知(燈)可以『生存』幾耐」。

更多港聞
普通黨員余若薇 繼續落區寫揮春
【明報專訊】公民黨上月改選,創黨元老、擔任領導層多年鴽E若薇(Audrey)退下火線,連執委都無競逐,現為普通黨員。不過Audrey又點會完... 詳情
校長:中一面試等候也須自律 個人檔案宜精簡 「大疊很難看」
【明報專訊】中一自行分配學位昨日起接受申請,因應2019/20學年中一人口增多,全港近九成官津中學下學年每班增1至2人,部分英中相應增加自行... 詳情
教大學者設計互動軟件 啟發思考中文字形
【明報專訊】「『塵』字就是在遠方看到很多鹿奔跑,一片塵土飛揚」,中文字形蘊藏意義,學生每天執筆寫字卻未必明瞭。教育大學文化與創意藝術學系副教... 詳情
格子觀光﹕閱讀韓國
【明報專訊】各位追看《男朋友》的「朴太」,仍記得舊人嗎?過去韓劇主角捧書閱讀的場景(圖),打動過不少劇迷。本地兩間售賣韓國書籍的店舖「尋韓者... 詳情
格子觀光﹕紙上韓國 不浪漫
【明報專訊】韓劇與書 胡灼恩手持詩集《也許星星會帶走你的悲傷》,2017年上半年成為韓國暢銷書。劇集《鬼怪》有一幕,男主角孔劉深情凝望... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992