上落樓梯輪椅
全球首創 售12.8萬元

[2014.08.14] 發表
「必飛越障椅」鴾G段式履帶驅動技術,可以抓緊樓梯,爬上最大達35度斜度黿霂禳C(林俊源攝)

【明報專訊】坐輪椅人士要上落樓梯真係唔容易,坊間樓宇嚗荓镼蝑齯@定有運輸平台可以運送輪椅上落。47歲鴷誘g發明家李少麟,就發明髐@部全球首創用履帶取代車轆、可以全自動上落樓梯儮q動輪椅——「必飛越障椅」。

貴一般電動輪椅兩倍

李少麟話,新發明可以幫傷殘人士上落達35度斜度黿霂禳A亦可以克服崎嶇不平路面。「必飛越障椅」第一批20部輪椅已投入生產,定價12.8萬港元,但比一般電動輪椅(約4萬元)貴兩倍。

發明者李少麟話,「必飛越障椅」鴾G段式履帶驅動技術同雙翼安全鎖係佢自己發明,已經9個國家拎鰼M利。呢架輪椅同其他輪椅最大分別,就係用二段式履帶,運行鶧}輪椅就好似條蛇咁,因應梯級黿蚴蛂B高度同深度自動修正。「必飛越障椅」能夠承受半噸重量,而雙翼安全鎖能夠加強輪椅鵀w全同穩定度。

自動調節斜度 能承半噸重量

李少麟仲同Emily講,佢1985年中學畢業後,做4年漫畫助理,之後做埋玩具及機器設計,「我鍾意打破傳統,自己一手一腳做設計」。

2010年,佢睇電視見到香港無障礙設施不足,就鰜逡隉A點解設計商唔可以做架上到樓梯嚚椅。佢用4年時間,終於研發魕O部越障椅。

一出世下半身癱瘓麊茵就話,雖然「必飛越障椅」有禷Q、上梯時有禶n,但如果經常上落樓梯,都會考慮購買。

更多港聞
邵音音 撐經民聯反佔中
【明報專訊】多個界別、團體近日頻頻開記者會表態反佔中,力數佔中會對影響造成嚴重後果,噚日就到經民聯開,揀鶳W仔會展,叫埋唔同界業代表出薄A... 詳情
撐少訊 林鄭不談反佔中
【明報專訊】「保普選反佔中大聯盟」星期日舉行反佔中遊行,因為有問責官員簽髐浀中表格,所以大家都關注當日會唔會有官員出席遊行。噚日政務司長林... 詳情
蘇錦樑內地義教自稱「乖乖」
【明報專訊】?家仲係暑假,唔少政府高官趁立法會休會呢段時間叉電,商務及經濟發展局長蘇錦樑(Greg)上星期就放假,佢無選擇去陽光海灘或者遊... 詳情
民主黨單張抗「袋住先」
【明報專訊】中聯辦主任張曉明同民主派政黨見面,民主黨排第一,聽日就會鰬F府總部見面,外間分析中聯辦要「先易後難」,不過民主黨主席劉慧卿就唔同... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250