股市賺錢 張華峰請建制派食飯

[2015.04.17] 發表

【明報專訊】Emily噚日講過,股市暢旺,唔少議員都有斬獲,本身係證券行老闆麊鷟蘆A務界議員張華峰,相信更加盤滿x滿,連建制派議員都戥佢開心,乘機屈佢請食飯,呢餐飯訂鬗筏茪30號食,據聞會去麗港城一食店食潮州菜。飯局一呼百應,據講已經有成20人報名,隨時踴躍過平時麉堥謈ㄥ漣翩CEmily問張華峰預算使幾多錢請食飯?佢就好豪氣咁話自己無budget!

工聯會黃國健(KK)透露,前日一眾建制議員食早餐,有人講起建制派已經好耐無聚頭食飯,民建聯主席譚耀宗就話食飯要搵人贊助,唔少人立即起哄話張華峰近排賺唔少,好應該請食飯,即使張華峰不在場,但大家講得咁起勁,一向豪爽懮\事後當然無托手Z。

漁農界議員何俊賢亦「自告奮勇」提出贊助食蟹,有建制派亦唔客氣,話咁多人食飯,至少要8隻!不過KK就話自己當晚要做家訪,去唔到好可惜,佢話呢間食肆幾出名,之前民建聯陳鑑林亦請過佢]去食,其中一次係陳鑑林賣舖賺錢後請鵅A又聽聞特首梁振英早排亦有去過食。

更多港聞
高永文為陳志全慶生
【明報專訊】立法會噚日繼續辯論財政預算案,但點人數巀謠n就無乜響起,唔少議員可能都覺得幾輕鬆,相信食物及衛生局長高永文都有功勞。此話何解?其... 詳情
延壽物質有望救早老兒童
【明報專訊】香港大學李嘉誠醫學院生物化學系教授周中軍10年多前開始研究早老症成因,發現葡萄等水果含有的皮層物質白藜蘆醇(Resveratro... 詳情
英中學額中西區2.6人爭一位
【明報專訊】新學年升中統一派位選校程序展開,升中適齡學童人數下降,教育局預計今年參與中一派位的學生較去年減少3%。據本報計算,學額亦有所減少... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
教師作家﹕王良和寫最熟悉的題材
【明報專訊】年輕時參加青年文學獎,評判經常強調:「選你最熟悉的題材來寫作。」王良和表示,那時他不太了解,到從事教學工作才明白:只有挑選最熟悉... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250