瑪利亞夜書院職員及管理層與記者對答

[2017.10.24] 發表

【明報專訊】職:職員

何:副校長何卓銘

記:記者

10月4日 記者以學生身分向學校查詢

記:我中四讀魖潃茪諢A冇讀過中五,想中六畢業,請問有何最快選擇?

職:如果只想有中六畢業證書見鴾H,呢張(課程A)夜校證書,加成績表,明年3月讀完,10月23日開學,呢個就唔考DSE豲漶C呢個OK啦,唔係太難讀,但我]有要求,八成出席率同40分及格。課程考地產都得,6個月搞掂。6個月呢個叫做容易齱A可以achieve到,又可以拎番張證書,M家個個都話中六學歷,但你冇證書,咁點算?佢都唔係返得好緊要,係得兩個月返得密齱A其他都冇咁密隉C

記:咁讀完呢個考唔考到DSE?

職:唔得,考DSE麉Y另一個課程(課程B),(課程A)只不過係當地產用,你讀完呢個有中學學歷,但唔係畀你考DSE。真係考DSE鶩蚑珛{深齱A同埋開晒班,真係深齱A日日都要返學,你睇麰茪嬪O幾大(拿出兩個課程的校曆表),你會辛苦齱C大家都要拎40分,呢個(課程A)容易齱A鶩(課程B)辛苦齱A40分先拎到證書喎。

記:兩張證書有唔同謘H

職:證書有少少分別,但出面齯H睇唔到個分別。你有本事咪考DSE,冇本事就報呢個(課程A),拎張證書。

記:如果我想做保險呢?

職:呢個(課程A)唔擔保你入到保險。如果你想做保險,讀中五(課程C),10個月搵陣齱C

10月19日 記者向副校長何卓銘查詢

記:職員跟我說4期學費的課程(課程A)不用考DSE,淺些易畢業齱A是否真有其事?

何:我們會極力推薦學生考DSE,但最後由學生選擇。課程係DSE準備課程,一開始會簡單齱A個目標冇變,內容係為鋪排學生考DSE,但唔會強迫佢]一定要考。

記:為何比要考DSE的課程遲了個半月才開學?上課時間較少,如何裝備學生考DSE?

何:因要讓其他學校拒絕的學生有足夠時間報讀本校……雖然時間有分別,但其實係彈性齱A我]好多補習班鰣I後,學生可因應需要上補習班。

課程A:由10月23日至3月中旬的中六課程

課程B:由9月上旬至2月的中六課程

課程C:中五課程

更多港聞
【明報專訊】國泰航空向亞特拉斯航空(Atlas Air)租用的一架貨機,上月24日晚在香港國際機場起飛後偏離航道,在大嶼山老虎頭高地上空約6... 詳情
團結基金倡成本價售公營房  補價鎖定 料30年後75%家庭置業
【明報專訊】由前特首董建華牽頭成立的團結香港基金,昨天建議政府幫助市民置業,讓更多人擁有資產。基金倡議推行「補貼置業計劃」,以建築成本定價出... 詳情
【明報專訊】團結香港基金建議市民購買公營房屋時鎖定補價,基金在記者會上也舉出海外例子,例如新加坡的組屋定價不與私樓掛u,住滿5年便可以在自由... 詳情
【明報專訊】團結香港基金昨發表報告,除了提出協助市民置業的「補貼置業計劃」,報告亦建議政府成立「土地發展專員辦事處」,統籌有關土地發展的審批... 詳情
官指肯尼亞投資欠邏輯  新馬仔遺產稅上訴駁回
【明報專訊】已故慈善伶王鄧永祥(新馬師曾,又稱新馬仔)1997年病逝後,留下逾4億元遺產,涉及遺產稅高達8000萬元;鄧永祥次女鄧翠玉(鄧小... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250