建制口角 何君堯叫謝偉俊離港

[2019.07.03] 發表
(李紹昌攝)

【明報專訊】多名示威者前晚一度佔據立法會,泛民、建制派噚日就此事分別見記者,不過,本身係律師鵀顜g堯(左一)一見到民主派議員就好激動,大聲鬧佢]「厚顏無恥」,又形容佢]係「契弟」,其間仲一度與同樣係律師嬼簞陲T(Paul,右二)口角,叫Paul不如離開香港,又鬧記者「你唔好採訪喇」。

話說噚日泛民、建制派分別安排11點同12點半鬘萿k會外鵅u咪兜」見記者,民主派因為夾時間等問題直至12點先現身,12點半建制派議員抵達同一場地後,何君堯就表現得十分不滿,鬗@旁高聲指摘,質疑「建制派要(遷)就鶦Z契弟?」又鬗@旁鬧民主派「厚顏無恥」、「穿梭暴徒之間惺惺作態」。

Paul其後似乎睇唔過眼,勸說話何君堯咁樣,唔會同佢一齊見記者,何君堯即刻話「我冇話同你一齊見呀,Paul」,「你不如離開香港(You may just go away and walk away from Hong Kong)」。民建聯陳克勤有意勸交,Paul就轉身離開,何君堯又向佢高叫「你唔需要lecture我謘Alecture鶦Z友仔得豲漶v。

更多港聞
【明報專訊】七一下晝有少數示威者用裝滿雜物幭K籠車撞擊立法會側門議員通道入口及玻璃幕牆,幾名泛民立法會議員嘗試勸喻同阻止,民主黨林卓廷更一度... 詳情
佔立會9點 手表「5點幾」? 謝sir否認預先拍片:隻表10:05
【明報專訊】警方前晚10點幾鐪acebook上載短片,話一批示威者約9點闖入立法會大樓破壞,警方將於短時間內清場;但有網民話,片段中警察公... 詳情
中國現代化展 土改文革未提死傷
【明報專訊】今年係中華人民共和國成立70周年,國家博物館同香港歷史博物館合作,今日起至8月26日舉辦《現代化之路—共和國70年》展覽,用21... 詳情
【明報專訊】大學校長在修訂《逃犯條例》示威行動一事上一直表現低調,前晚(1日)發生衝擊立法會大樓後,科大校長史維向師生發信,表示認同要譴責暴... 詳情
科大教授帶隊 商科生沙中線測沉降
【明報專訊】提到工程學科,不少學生會耍手擰頭,科大其中一個核心課程「土木工程與現今社會」卻受學生歡迎。課程供全校不同學系學生選讀,任教的土木... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250