答唔出十誡 基督徒何君堯:我唔係咁虔誠

[2016.09.28] 發表

【明報專訊】香港浸會大學學生會前晚鷎ヴ桷|辦候任議員對談活動,邀請同係新界西立法會議員嚝G松泰同何君堯,討論近日社會議題。台下發問環節期間,有同學就住自由黨周永勤「棄選」事件中,聲言要「追擊周永勤」嚙音帶主角黃四川一事詢問何君堯。

陳同學問,何君堯聲稱同助選義工黃四川唔熟,言論有冇違反「十誡」堶鼤臚E條。何君堯重申,「黃四川佢支持我好多謝,佢係我好朋友,所以我係……一早我已經講明謘A唔知點解你感覺我好似出賣佢咁,完全冇鑨洁v。

陳同學又追問本身係基督徒鵀颿蒏v,「十誡」第九條係乜洁H唔知係咪一時情急諗唔起,何律師話「十誡洇粢雱琣n難答晒你」,又形容自己「唔係咁叻仔黻繴徒,都唔係咁虔誠黻繴徒」。之後陳同學為佢解開謎底,「第九條係不可作假見證陷害人」。

更多港聞
【明報專訊】新一屆立法會會期即將展開,立法會秘書處今年為議員特別整髐@套新儮q子表決系統,議員以往透過控制面板投票機投票,新安排下控制面板保... 詳情
革新教育家長同盟感「鬧完沒意思」  新家長群組化發泄為溝通
【明報專訊】家長在網上群組最常討論的莫過於子女學業,有人投訴功課多,有人不滿補課密。育有3名子女的「香港革新教育家長同盟」召集人Eiffel... 詳情
【明報專訊】革新家長同盟召集人Eiffel及核心成員Michelle異口同聲說﹕「不會為子女核對功課,錯了便由老師改。」他們說家長如每事小心... 詳情
【明報專訊】政府就修訂《學前教育課程指引》所做的諮詢將完結,筆者聽聞教界較關注教育局列明「以品德發展作為幼兒教育的發展目標之一」,擔心此成為... 詳情
時事通識教材.時事焦點:德輔道中禁車半天 逾萬市民馬路狂歡
【明報專訊】涉及單元:今日香港 (圖1) 概念詞彙︰公共空間(public spaces) ■考考你(進階級) 健康... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992