校友感激保住鮮魚行 梁紀昌幫襯唔使埋單

[2017.10.06] 發表

【明報專訊】前晚中秋佳節,唔少人都一家人去食飯慶團圓,鮮魚行學校前校長梁紀昌都同屋企人去酒樓食飯,大快朵頤之後埋單之際,經理話「已經買鰴瘜漶I」。原來酒樓老闆係鮮魚行黈掑矷A話因為梁校長護校有功,保住母校,老闆要請佢食飯,梁紀昌就話好欣慰,「做老師最大回報係見到學生有成就」。

未教過對方 「呢囓怷買唔到」

梁紀昌話,佢冇教過呢位舊生,因為佢係1970年代畢業,「70年代好多人都窮,個舊生靠苦讀,小學畢業後去鰶、and 1中學,仲入埋大學,之後做生意,M家有10幾間酒樓」,但呢位舊生非常念舊,知道2004年同2007年梁校長「護校成功」後主動聯絡,仲定期捐錢畀學校,又間唔時約校長飲茶,多謝校長保存母校,亦同樣保存佢齔ㄕ~回憶。

梁紀昌話當晚餐飯非常豐富,全包都唔使4000蚊,一家人夾完錢諗住埋單,點知老闆幫鼳\畀,之後鷏g理口中得知老闆就係鶡嚍瞼矷A「最開心唔係佢請我食飯,而係好安慰,最難得係我冇教過佢,教育係講個情字,睇到學生有成就、懂得感恩,呢囓怷買唔到」。梁紀昌最後又鼓勵老師,話知道M家老師好大壓力,但都一定要用心教好學生。

更多港聞
【明報專訊】政府月底將就高鐵一地兩檢向立法會提出無約束力議案,公民黨陳淑莊(Tanya)同民建聯陳絔g(Ben)噚日鶼銗x節目《議事論事》同... 詳情
民間團體倡成立民選青年議會
【明報專訊】《施政報告》即將出台,唔同團體都把握機會,「民間青年政策倡議平台」同「關注學童發展權利聯席」噚日一齊發表《民間青年政策綠皮書》,... 詳情
惜身麥美娟玩雪糕挑戰犯晒規
【明報專訊】為鷕T應導盲犬協會既慈善籌款活動,近日唔同人都一齊挑戰蒙住眼互餵食甜筒(ice cream challenge)。其中工聯會立法... 詳情
【明報專訊】社民連今年先有梁國雄(長毛)被褫奪議席,後有副主席黃浩銘等成員遭受牢獄之災,唔少社民連成員都有官司在身,該黨可以話嚴重受挫,未來... 詳情
病理教授讀舞台燈光設計受啟示  5年半完成課程 「同樣不起眼卻影響人」
【明報專訊】在醫院,她躲在實驗室內分析病人的組織樣本;在學校,她教導學生病理學。嚴肅的外表下,工作時間外,陳碧云化名陳一云,游走藝術界;6年... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992