• 2018.09.24
    星期一

受限金牛八達通 陳絔g買高鐵飛谷氣

[2018.09.24] 發表
陳絔g朝早搭首班開往深圳北黻空K,形容運作OK,但後來去西九龍站買飛就一肚氣,直指係「老爺售票系統」。(陳絔gfacebook圖片)

【明報專訊】高鐵香港段正式通車,噚日西九龍站非常多人,首班開往深圳北站翵悌艇蝷@早賣晒,民建聯立法會議員陳絔g(Ben)係座上客之一,首班車一票難求,阿Ben唔係用特權,而係開售首天就叫朋友幫手買飛,令佢可以第一時間體驗高鐵,佢都幾滿意坐高鐵黈程,不過佢之後實測售票系統就搞到一肚氣,批評係「先進的鐵路網絡,老爺的購票系統」。

無訂飛信用卡 垠萵ぁb個鐘

阿Ben同Emily講,高鐵運作暢順,好快就去到深圳北,感覺同佢預期差唔多,但問題出鰤漜憐P取票系統上,形容係「極度麻煩」,批評港鐵呢方面安排不足。佢話朋友幫佢訂鱄腹A原本預算用回鄉卡就可取票,點知原來需要訂票麉H用卡,佢提供唔到信用卡,最終搞完一輪,要排足半小時隊先?櫃位拎到。

Ben又幫阿媽買高鐵飛,用售票機入晒所有資料後就跳版面,未能成功購票,去到櫃位先知只可以用感應式信用卡,打算改用八達通畀錢懮\,就因為車飛超過1000元而唔可以拍卡,打算畀現金但櫃位亦唔接受1000元紙幣,於是佢要去撳錢後再重新排隊。

Ben話呢個經歷令佢好失望,稍後打算鬘萿k會跟進,包括要求港鐵魒銗L車站亦可以畀乘客取票。

另一民記立法會議員鄭泳舜噚日下晝亦試搭高鐵去廣州南,佢話過關比預期快,大約10至15分鐘就完成一地兩檢,而車站指示可做得更好,形容問職員時出現口徑唔一致情?。

更多港聞
難忘封「彌敦河」解水浸 韓志強下月退休
【明報專訊】發展局常任秘書長韓志強(CK)下月退休,局長黃偉綸就化身記者訪問CK,回顧佢鴾蔑生涯。黃偉綸噚日鷅藾x透露,CK最難忘1990... 詳情
宣傳高鐵排放低 大撠風S網民嬲嬲
【明報專訊】環境局?「大撠迭v宣傳公仔facebook專頁一直備受網民愛戴,唔少網民不時讚大撠首繲K時事抽水之餘不忘提大家減廢,不過大撠剖@... 詳情
薯片叔頭炮 招新鮮人義教基層1年
【明報專訊】前財政司長曾俊華日前鐪acebook宣布成立初創企業「Esperanza薯片叔叔共創社」,佢前日透露更多詳情,共創社第一個項目... 詳情
5年前幫手索償 譚駿賢收中秋謝禮
【明報專訊】今日中秋節,工黨屯門區議員譚駿賢噚日鐪acebook發文,話前日收到一個內有水晶座龠l包,水晶座寫上「關愛病人 勝似親人 ... 詳情
服務11年非學位社工不獲續約 社總促一校一社工過渡6年
【明報專訊】教育局今學年要求小學實施「一校一社工」,聘用學位社工,但設3年過渡期,保留未持有學位資歷的社工。在一所小學任職11年的註冊社工,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992