明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
放大
 

其他新聞
實名制售票 全部企位 Ed Sheeran 4月迪士尼開騷
話識過馬路游水 劉業強倡引入野豬天敵
林鄭問0電費局長:真係可以唔開冷氣?
寵物救護車3月啟用
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 民主黨黨慶 唔請特首鄭若驊

【明報專訊】民主黨3月19日舉辦黨慶,上年黨慶因為邀請特首林鄭月娥(圖),林太即席捐出3萬蚊一事引起爭議。據Emily了解,民主黨今年黨慶,無論酒會、晚宴,都唔會邀請林太同律政司長鄭若驊,意味捐款一幕唔會再現,其他問責官員則會邀請。副主席羅健熙話,唔請麰鴞]係M家時機不太適合,有好多不同原因綜合考慮。

有中委透露,會上大家一致認為,全盤考慮現時政治形勢,所以作出呢個決定。舊年就因為林太初上任,以往政府決定難以完全入佢數,認為可以畀機會同空間佢,所以伸出「友誼之手」;但黨友考慮到林太上任後有好多變化,例如任內繼續DQ議員、律政司冇起訴前特首梁振英等,加上林太噚日鰩S首答問會上繼續為鄭若驊護航,令黨內有強烈意見,唔願意邀請兩人出席黨慶。另外有中委表示,今年係選舉年,咁麍F治形勢下好難同林太走得近。據Emily所知,民主黨內部對於請唔請官員一向都有爭議,認為應該請鵅A主要顧慮到商界諗法,如果顯示到該黨同政府都算有得傾,籌款時都會比較容易;認為唔應該請鵅A就係顧慮近期政治形勢,尤其係《國歌法》同鄭若驊等事件。

 
 
今日相關新聞
民主黨黨慶 唔請特首鄭若驊
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他