明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
【Emily】當選者劉家衡被當「天使」遭問價
【Emily】伍淑清入選「感動中國」人物評選
適齡中六人口續跌 教局公布自資院校收生 琱j新生升六成 副校長料正名效應
近兩成教師稱學生被警查 教協指截查比率不合理
潮看文史:法(faat8) 治(zi6)
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】陸頌雄自覺嘴形似梁君彥

【明報專訊】區議會選舉落幕,不論泛民、建制派都有人鶹嬼|中投訴過程混亂,亦有選民話明明未投票,但去到就被票站職員指已投票。

立法會噚日審議選舉法鴽瑋N修訂,議員發言時就乘機投訴選舉過程不公,有人就建議政府投票電子化;工聯會陸頌雄就話,人有相似,靠人手核對投票者同身分證係咪同一人有可能會出錯,更自覺同立法會主席梁君彥個嘴形相似,都係「嘴大大」。

陸頌雄話,好多孖生兄弟姊妹個樣都相同,即使唔係孖生亦會好似樣,佢舉例話,「(梁君彥)主席你咁靚仔,男士著西裝,其實好多男士都差唔多,主席個嘴形同我都有囍魽A個嘴大大咁」,陸頌雄自己講完都忍唔住笑。民建聯柯創盛發言時亦質疑,政府花咁多錢整智能身分證,點解拎票儮L程唔減少用人手處理,採電子化方式。

工聯會麥美娟發言時批評政府做技術修訂無用,質問政府點確保選舉公平;要長者坐輪椅,仲要烈日當空曬成個鐘去排隊投票,做法唔人道。

 
 
今日相關新聞
【Emily】陸頌雄自覺嘴形似梁君彥
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他