白立方畫廊 展阿嬌落淚短片

[2015.02.04] 發表
中國藝術家蔣志幾年前邀請阿嬌拍攝短片,鏡頭中麊嬌頭髮微微吹起,鰝欓8分鐘齔u片內,由微笑變成落淚。(胡景禧攝)

【明報專訊】進駐香港近3年麰^國著名畫廊White Cube(白立方)今日起舉行新展覽,入面仲有一張令人意想不到麰惜捸A就係女藝人鍾欣潼(阿嬌)喇。阿嬌鷁u片入面由微笑變成落淚,畫面淒美。藝術家蔣志解釋,幾年前阿嬌捲入艷照風波,一開始有輿論批評佢無喊,蔣志覺得呢曮Y外界強加畀佢麰n求,所以邀請佢拍短片,希望呈現一個完全無背景鵅u哭」,交由睇鴾H自己諗。

專程鬘_京來港嚚惕茼PEmily講,拍短片唔係要幫阿嬌平反,而係為所有被「強加意義翵う咱迨洁v。佢話阿嬌件事發生時,好多媒體好似覺得佢要喊、要道歉,似佢做錯事咁,其實件事係部分人有成見,保守同開放鴾H睇法亦會唔同。短片長約8分鐘,2009年完成,叫做《0.7%的鹽》,代表眼淚巀衎蛂C蔣志話邀請阿嬌拍片過程順利,佢剩係同阿嬌講想拍由微笑到喊齔u片,阿嬌就鶱飺Y前自然流露,無任何剪接。

今次係白立方首次展出亞洲藝術家作品,蔣志同另一名藝術家石青都有唔同屪應N品展出。白立方位於中環干諾道中50號,展覽即日起至3月7日免費入場,開放時間周二至周六,上午11點至下午7點。

更多港聞
機構教離異父母合作育兒
【明報專訊】面對父母離異,夾在中間的子女往往成為磨心,父母亦未必意識到這會影響子女成長。有機構推出「兒童為本」共享親職先導計劃,透過工作坊、... 詳情
【明報專訊】教育局正進行初中中國歷史科改革,據筆者所知,專責委員會的中期目標是因應香港已回歸多年,探討將香港史部分由放在歷史科「搬到」中史科... 詳情
【明報專訊】教聯會就「優化學校投訴管理先導計劃」收集教師意見,調查顯示逾七成教師不支持在中小學全面推行計劃,教界希望當局為老師提供處理投訴的... 詳情
VTC跳繩摩打腳下戰書
【明報專訊】職訓局在轄下學校尋覓各式「達人」,今期達人為去年在世界跳繩錦標賽中成為香港首位世界跳繩冠軍、就讀職訓局運動教練學高級文憑二年級的... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992