馬時亨籲年輕人勿太擔心
39歲先買到樓

[2015.05.18] 發表
鰝O間房長大黻車犰諢]前排左二)噚日去社區組織協會出席跨代貧窮對談講座,佢太太(前排右二)同細女(不在圖中)亦有到場支持。(陳顥之攝)

【明報專訊】早前社區組織協會(社協)出版髐@本攝影集《寶貝二》,記錄貧童10年前後鵀赤躠雂ヾA又舉辦相展,噚日仲請薯P樣出身基層麉e商務及經濟發展局長馬時亨同攝影集內鴷D角對談,講翵漭N人面對貧窮鴷X路。

小時去中環找洋人免費學英文

馬時亨住板間房同廉租屋麍G事大家聽得多,噚日Emily再聽馬時亨講細個嚝襤型G事,當時佢窮但無錢補習,想學好英文,於是就去中環同鬼佬搭訕自我介紹,從而練好會話。佢又提醒基層家長唔好抱「人有我有」心態,覺得唔去興趣班就係輸人一截,只要努力,一樣有出頭機會咁話。

其中一個攝影集主角、尼泊爾人Khem就反問馬時亨點解當局推行母語教學,要求學生有一定中文水平先可以入大學,馬時亨就笑笑口話,佢朋友李國章應該會熟齱A但佢就勉勵同學仔,教育係脫貧嚝鷛|。

有大學畢業生同馬時亨講自己即使月入兩萬蚊,交完租畀完家用都冇乜剩,覺得?家年輕人出路少。馬時亨就話明白樓價貴,又話自己39歲先買到樓,所以唔贊成年輕人「買到樓先結婚」,指年輕人只要不斷一步步薄A唔使太擔心喎。

更多港聞
城市論壇大聲公病逝  家人維園辦追思會
【明報專訊】「維園阿伯」又少一個。每逢周日鵅m城市論壇》,總會有一班阿伯鶶鶗~大呼小叫,當中有一人形象鮮明,因為佢每次出場都會咻磾荂u大聲公... 詳情
【明報專訊】2015年係二次大戰結束70周年,9月3日呢個抗日戰爭勝利70周年紀念日,今年大家仲好可能有假放。民政事務局長曾德成就鷅藾x透... 詳情
匿名捐款能否信譽良好  法界爭論
【明報專訊】香港大學法律學院副教授戴耀廷收取匿名捐款、該院前院長陳文敏經手其中一筆捐款事件,港大校務委員會將審議有關審核報告及涉事者回應。本... 詳情
科學廚神 中學生自製「蛋黃」
【明報專訊】香港大學理學院、教育局及非政府組織Go.Asia前日聯合舉行首屆「科學廚神挑戰賽」,12隊初中生將創意與科學知識應用到廚房中。該... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992