父親節飲茶 尹兆堅為妻兒洗杯結帳 蔣麗芸每個周日都過節

[2017.06.19] 發表
立法會議員田北辰戴鰴說u海盜帽」出席商台《政好星期天》,佢話最近兩個星期鴭P末都會戴有骷髏骨頭圖案黈盜帽,落區同小朋友影相,噚日仲準備驉u父親節快樂」紙牌畀佢]隋瞴C但佢話戴住有骷髏骨頭圖案鼢U上電台唔係咁好,所以反轉謊飽C(楊柏賢攝)

【明報專訊】噚日父親節,唔少議員都同網民分享過節點滴,有議員送禮物兼陪爸爸飲茶,亦有議員變身「廿四孝老竇」陪仔女去玩。民主黨立法會議員尹兆堅就有特別儮L節方式,先去拜祭父母,再同老婆仔女飲茶,不過,阿尹笑言點解慶祝父親節,但就要佢「駕車泊車」同「洗杯結帳」呢。

Emily話呢矕N係「廿四孝老竇」麊穛{,阿尹就話,自己對節日嬼c文縟節已經無乜所謂,一家人一齊已經係最好嚗y祝同祝福。

民建聯立法會議員蔣麗芸就同爸爸蔣震飲茶,Ann姐話每個星期日都係父親節,因為逢周日家人都會輪流同爸爸飲茶,晚上就一家大細一齊食飯同散步。Ann姐平日鶭雪|不時為大家帶薯n多「花生」,佢拎住一包花生同爸爸合照,唔通覺得「花生」唔夠,要再添多齱H

工聯會立法會議員陸頌雄就送新電腦畀爸爸,話舊電腦「上網睇片facebook也不爽,小毛病又多,換台快一點好一點的」。

更多港聞
【明報專訊】教育界33個組織噚日舉行「教育界慈善步行日@繽FUN嘉年華」,慶祝香港回歸20周年,超過1000人報名參加,籌到近5萬蚊,遲禶|... 詳情
林鄭支持無家者世盃
【明報專訊】「賽馬會無家者世界盃奧斯陸2017(香港區)」過去兩日舉行,噚日舉行頒獎禮,候任特首林鄭月娥(中)亦有出席,活動搞手之一麊幫炰... 詳情
流動創作教室穿梭40中學 傾偈畫畫 盼學生增互相了解
【明報專訊】藝術可以拉近人同人龠Z離,亦可以加深彼此認識。視覺文化博物館「M+」麍y動創作教室「M+敢探號」進入中學校園,同學生傾偈兼畫畫,... 詳情
「印象∞香港」展覽 回顧20年基建
【明報專訊】仲有12日香港就回歸20周年,褽簼O兩個禮拜有唔同活動畀市民參加。Emily覺得欓※妘ㄣX吸引,例如聽日(20號)起至11月底,... 詳情
3校特製智障生電子教材  邀30校免費試用
【明報專訊】電子學習成教學潮流,社會提倡平等教育,然而坊間的電子教材未必適合特殊學生。有特殊學校深感電子學習重要,無私將多年來自行編寫的教材... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992