容樂其容海恩撐^腳講男講女

[2017.10.20] 發表
輔仁媒體主編容樂其(左)前晚同新民黨立法會議員容海恩(右)一齊撐^腳傾鬫迂腄A容樂其仲鐪acebook大讚容海恩係靚女。(容樂其facebook)

【明報專訊】新民黨立法會議員容海恩(Eunice)不時做facebook live吸like,唔少網民都幾鍾意佢,有時甚至無分政見,好似輔仁媒體主編容樂其就鐪b貼出同容海恩一齊撐^腳鵀X照,容樂其仲大讚Eunice係「全部議員之中最靚女」。Eunice同Emily講,最近不時都鷅穭W同容樂其談天說地,但少講政治,反而講下男女關係、飲飲食食麰楫幙楔賳傶D。Eunice仲話,最近講開賤男巀傢D。

兩個人雖然都係姓容,但應該大纜都扯唔埋,Eunice話,早兩個月容樂其鐪b話佢只顧搵like,但就無分享同回應容樂其鴭哄AEunice於是親自回應,就係咁令佢]兩個相遇。Eunice話:「大家之前雖然係fb朋友,但我完全唔識佢,鬼知佢係邊個。」

Eunice話大家席間都係風花雪月,仲分享學習德文儭g歷。佢話星期日仲會出席由輔仁媒體協辦儮q競比賽。容樂其就鐪b話,同Eunice坦誠深度交流鬫迂腄A真係好歡樂。

更多港聞
【明報專訊】下個禮拜開始,一眾政治助理將會空群出動,入中學向高中學生講解施政報告入面同年輕人有關鵅u三業三政」內容。政務司長張建宗噚日就為政... 詳情
【明報專訊】立法會新一年會期痗}鑼,立法會秘書處噚日發通告畀議員,邀請議員加入立法會足球隊。魒C個立法會會期內,秘書處都會籌辦最多3場比賽... 詳情
成員多與創科有關 高教研資檢討明年完成
【明報專訊】特首林鄭月娥早前提出政府將深入研究8個教育範疇,昨天公布檢討研究政策及資助和自資專上教育兩個專責小組的完整成員名單,當中包括前「... 詳情
女兒撖巾啟發 研環保學者獲獎
【明報專訊】女兒隨手在紙巾盒中抽出紙巾,輕輕一抹將紙巾扔掉,看在眼堛熄懇恩開始思考如何能鼓勵人在生活中更環保,本身是理工大學紡織及製衣學系... 詳情
【明報專訊】特首林鄭月娥在《施政報告》中提出中國歷史在2018/19學年成為獨立必修科,教育局長楊潤雄表示,知道部分學校已將中國歷史和世界歷... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992