• 2018.01.18
    星期四

蔣麗芸悄悄教「攬麊赤芋v出晒街 鄭泳舜:知道 前局長陳家強撐場

[2018.01.18] 發表
民建聯鄭泳舜(左圖,灰衣者)噚日鬗@班建制朋友陪同下報名參選九龍西補選,該黨立法會議員蔣麗芸(紅衣)似乎無為意live緊及鄭泳舜身上有咪,細細聲提佢要攬麊赤谷P對鏡頭笑等說話就被收晒音。鄭泳舜亦好聽話攬攬阿爸、保良局前副主席鄭錦鐘(右圖)。(鄭泳舜facebook live撮圖、鍾林枝攝)

【明報專訊】立法會補選揭開戰幔,民建聯鄭泳舜噚日報名參選九龍西同舉行造勢大會,獲財經事務及庫務局前局長陳家強等撐場,當然唔少得民建聯一班兄弟姊妹,例如黨主席李慧k、前主席譚耀宗同九西立法會議員蔣麗芸(Ann姐)現身支持,其間不斷高呼「建制派必勝」。鄭泳舜形容今次選舉係場硬仗,但佢絕不孤單。

Ann姐噚日企鷎G泳舜旁邊,以前輩姿態細細聲教路,但就被夾鷎G身上麉}收晒音,包括「記住一陣上去前,走埋去攬麊赤芋A呢個動作要做謘v,作為新鮮人嚝G泳舜點頭話「知道」,之後佢都有「聽指示」攬攬爸爸、保良局前副主席鄭錦鐘。

鄭泳舜之後鐪acebook講起呢件事,話平時兩個大男人工作好忙,唔好話攬,連講「我好掛住你」都唔會。佢話「有時突然發現,父母年紀都不少(小),要真的把握機會好好孝順他們」。

民主派方面,據了解,姚松炎暫定鰫P六報名參選,近日正落區收集提名,鰝勴鴾仃捁鴷薔D黨袁海文亦幫手擺街站助姚收集提名。有傳姚松炎有可能被DQ,其選舉團隊就去信選管會奐N見,選舉處前日回信,叫佢諮詢自己麊k律顧問。

更多港聞
葉劉冀周庭唔好被DQ
【明報專訊】立法會3.11補選提名期展開,新民黨南區區議員陳家珮率先報名,香港眾志周庭今日亦報名參選,不過由於眾志提倡自決,泛民都擔心周庭會... 詳情
狗年八達通 下周三起有售
【明報專訊】仲有唔夠一個月就係農曆新年狗年,八達通公司推出「狗年暢旺珍藏版八達通」,以歲次生肖為題材麍藕礙岸K達通,限量發行2000套,下星... 詳情
【明報專訊】阿里巴巴集團主席馬雲上個星期鰣輕銈商聯合會成立儀式時講過,話要「加大對香港鴽賳瞗A加大在港黻捋P感」,噚日就即刻見到佢有所行動... 詳情
雙非童續升中 區內英中額吃緊 自行收生 北區鄧顯8爭1
【明報專訊】2018年9月入學的中一自行分配學位申請昨日截止,雙非學童陸續升讀中一,有校長指北區英中學額沒按比例提升,出現較多競爭。位於北區... 詳情
畫板影子作畫布 反思自閉者「背後」
【明報專訊】念念有辭重複同一句說話、穿鞋為求綁出完美蝴蝶結而不願出門——這些看似難以理解、甚至「怪異」的行為,卻是自閉症患者的日常。「自轉星... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992