• 2018.09.13
    星期四

吳秋北捱批 曾鈺成:點解法官唔鬧得

[2018.09.13] 發表

【明報專訊】終審法院早前裁定反東北案13名示威者就刑期終極上訴得直,工聯會會長、港區全國人大代表吳秋北連日就裁決鐪acebook發文,稱終院法官是「青年殺手、社會罪人」及「專業失德」,言論引起爭議,特首林鄭月娥回應傳媒提問時不點名對有人人身攻擊法官表示遺憾;另一邊廂,立法會前主席曾鈺成就為吳秋北護航,指雖然唔同意對方說話,但質疑點解法官唔鬧得,又認為吳秋北咁鬧,只會損害自己,「其他人會覺得你講說話唔得體」。

曾鈺成噚日接受民主黨前主席劉慧卿主持嚘竷x節目《議會內外》訪問,佢話自己唔會好似吳秋北咁「鬧法官」,亦唔同意佢?說法,但認同立法會議員梁美芬所講,「用類似說話鬧行政長官多到極,用類似說話鬧立法會議員多到極……點解行政長官鬧得、局長司長鬧得、立法會主席議員鬧得,法官唔鬧得呢?」,加上審訊已經完結,質疑吳秋北做法點解有問題,其他人亦可以鬧番佢。

本身係律師攄\謹申見到曾鈺成呢番言論,就話好奇怪點解曾鈺成會唔明白點解法官唔鬧得呢個道理,認為法官有別於特首、議員等政治人物,即使要批評法官,亦應用法例去指出判案有咩問題,而絕對唔應該人身攻擊。

更多港聞
許智艂撠邢|「圈地」 私有化大館
【明報專訊】馬會將舊中區警署歷史建築群活化,變成「大館」開放予公眾參觀,不過中西區區議員兼民主黨立法會議員許智腄]右)就唔多滿意,批評馬會活... 詳情
立會代表團訪英 建制籲勿高調關注港政治
【明報專訊】正鶶X問英國鴷萿k會議員代表團,鰣蛓乾伅11號同英國國會「跨政黨國會中國事務小組」成員會面,身兼上議院議員麉e港督彭定康都有出... 詳情
【明報專訊】聯合國兒童基金香港委員會(UNICEF HK)11月底舉辦慈善跑,呢類賽事主辦單位都會向參賽者分發號碼布識別,大會今次就搞搞新意... 詳情
【明報專訊】開學快兩星期,教育局下周一(17日)將到全港15%至25%學校「數人頭」,點算在學人數,以決定該校可開多少班,計算出教職員編制人... 詳情
【明報專訊】香港數學奧林匹克協會(下稱奧數協會)早前組團到泰國參賽,被家長投訴貨不對辦。協助家長的工聯會新界東辦事處總幹事鄧家彪稱,昨已與家... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992