• 2019.01.31
    星期四

立會捐血日 柯仔感冒被DQ

[2019.01.31] 發表
民建聯柯創盛(圖)噚日一早搶閘響應立法會捐血日,但唔成功,皆因佢感冒,暫時唔捐得血。(鄧宗弘攝)

【明報專訊】立法會噚日舉行捐血日,好多議員都有去捐血救人,但唔係人人都成功捐血,好似民建聯柯創盛同資訊科技界莫乃光就被DQ。柯仔因為感冒,被紅十字會鴭h娘拒絕捐血,請佢過兩星期先再貢獻;莫乃光就因為今個月3號先鰨鶧磢薶銦A為魖噬d寨卡病毒麰滅I,去過泰國、新加坡等受寨卡病毒影響鵀a方,都要相隔28日先可以去捐血,莫乃光就爭一日喇!

民主派會議召集人毛孟靜都差瓥QDQ,因為佢捐血前無食洁A姑娘擔心佢捐完血會暈,Miss Mo平時習慣唔食早餐,但為鰹膠撜ㄔh食番浀A捐過。如果大家想知道捐血有咩要留意,可以瀏覽紅十字會網頁。

紅十字會職員話,呢排正缺乏「O型」血,金融界議員陳振英同立法會秘書長陳維安都係O型血人,就可補充番O型血存量。陳振英話以前讀大學一年都捐兩三次血,出蟆洃妨幓N無時間去捐血,見立法會有得捐血就即刻報名。佢都話無時間唔係藉口,又話捐血唔痛,呼籲大家踴躍奉獻。陳維安就邊捐血邊透過電視留意住立法會大會情G,佢笑言可以加速血液流動喎。

更多港聞
8名人薦好書  教局常秘提輕生故事
【明報專訊】教育局同香港電台聯合製作嚝\讀推廣短片《喜閱一生(名人好書推介)》,系列共有8齣3分鐘短片,噚日首播,分別由8個名人,包括中文大... 詳情
【明報專訊】小三全港性系統評估(TSA)今年第二年「抽樣考」,每校抽10%學生應考,學校亦可選擇全級應考,惟考評局拒透露涉及學校數目。教育局... 詳情
理大研納米包膜技術 助DHA直達腦部
【明報專訊】DHA是促進腦部功能和發育的重要營養素,孕婦、幼兒、癌症患者等可經補充品攝取DHA,不過如何令人體有效吸收,仍有待研究。理工大學... 詳情
生涯規劃教育 三成青年感無幫助
【明報專訊】教育局2014學年起為中學提供津貼,支援學校推行生涯規劃,目的是讓學生按個人興趣、能力,選擇合適的升學就業路向。香港青年協會「青... 詳情
時事議題﹕工作假期 享受挑戰
【明報專訊】你曾想過到外地展開工作假期(Working Holiday)嗎?對於工作假期,你有什麼聯想?是追夢、享受生活還是體驗異地文化?現... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992