明報新聞網海外版-加西版(溫哥華) - Canada Vancouver Chinese Newspaper
 
 
其他新聞
保釣收「靖國神社」信
黃士心最唔鍾意二世祖
筏可擬申梅窩校舍 正生質疑
黃英琦斥教改茞捶謍
幾米周五中大談創作
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 林卓廷搞講座 免費教考廉署

【明報專訊】民主黨總幹事林卓廷之前做過廉政主任,早排前廉政專員湯顯明事件,佢不時以專家口吻評論。林卓廷最近有新搞作,今個月18號搞一場投考廉署免費講座,講明教應試技巧及突圍必殺技。不過,林卓廷話,佢想藉呢次講座,勸勉投考者唔好只係為3.6萬元薪酬報考,話做廉署最重要有使命感,千祈唔好學湯顯明咁識飲識食。

林卓廷話,坊間有收錢課程教人報考紀律部隊,但佢就不但免費,仲以過來人第一身教路,應該有說服力。佢話,每年有幾千人爭廉署職位,應試表現十分重要,又話面試最難係應徵者抽出一個英文字牌,然後自由發揮,用呢個英文字講5分鐘英文演說。佢話,呢關好多英文好鴾j學生都被考起,因為不止考英文,更要考應變能力。

佢話,暫定先搞一場講座,名額50,如果反應好,隨時可以加場。睇蟀F黨除鰿ㄢD齋餅x、幫人磨菜刀,求職講座都係吸引巿民鵀n方法。

 
 
今日相關新聞
林卓廷搞講座 免費教考廉署
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
 
 
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他