• 2018.10.18
    星期四

填海片旁白 黃元山:劉德華認同內容

[2018.10.18] 發表

【明報專訊】藝人劉德華為團結香港基金推出嚗v片擔任旁白,話東大嶼都會鴾j規模人工島方案鶷釵h建議當中,係「比較可取」鴾@項,結果惹褽竷薛撋。團結香港基金副總幹事黃元山噚日出席商台節目時被問到呢件事,佢話旁白講稿係由基金撰寫,華仔亦認同內容,至於華仔有無更改當中鵀r眼,佢就話唔知道喇。

敬佩有勇氣表達意見

黃元山話,劉德華有睇過團結香港基金麍膍s報告,都支持填海計劃,講稿就係由基金寫鵅A華仔都認同內容,又話「過程堶惘傘\髽eedback(回應)同input(意見)」。至於劉德華有冇改過講稿字眼,黃元山就笑住答「具體我真係唔知」。佢話自己敬佩劉德華有勇氣表達意見,「明知道唔同人有唔同意見」,「佢無必要去義務講呢番說話」。

同場鵅u反填海達人」、規劃署前助理署長伍華強話,自己好少上網、好少留意時事,到今日為止都未睇過條片。

更多港聞
【明報專訊】立法會開會期間,間中都會出現會議廳入面唔夠法定人數,或者撳鰲w排隊發言巀陪不在席黿?,立法會秘書處見到咁,以往不時會向議員發... 詳情
【明報專訊】報名參加立法會九龍西補選鴾u黨劉小麗,上周被選舉主任裁定提名無效、取消參選資格(DQ);民建聯主席、立法會議員李慧k噚日騿m星島... 詳情
【明報專訊】儘管沒有聲音,人們透過手語,仍能清晰地傳情達意。香港中文大學文學院將於2019/20學年開辦以手語和口語研究為重心的兩年制銜接資... 詳情
【明報專訊】現時全港僅教育大學提供資助幼兒教育學士學位課程,向來是每年收生競爭最激烈的學科之一,2017/18學年平均100多人爭一個學額。... 詳情
【明報專訊】上月開校的東華三院水泉澳小學,因沙田水泉澳h內的新校舍未建成,現暫用美林h的校舍。教育局向沙田區議會交代該校規劃進展,稱會於20... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992