「I'm just 齊昕」 成雅虎熱搜金句王

[2015.02.13] 發表

【明報專訊】唔少港人都鍾意用雅虎香港(Yahoo)網上搜尋器,噚日佢]就分析舊年11月到本月初,累計獲網民熱搜最多鴾H物同金句,呢個「十大熱搜時事金句王排行榜」,榜首麉Y近期紅爆黚S首二女梁齊昕,佢做訪問時一句「I'm just 齊昕」有唔少人都搜尋,遠遠拋離前特首董建華鶗y「貴姓呀,陳生?」,同埋亞視執董葉家寶鵅u香港人唔可以無亞視」。

遠遠拋離「貴姓呀,陳生?」

至於排第四鼢N有緊急應變中心安全主任梁國安騿m東張西望》大叫鶗y「睇住呀!」;然後就係長實集團主席李嘉誠回應會唔會買亞視時,拋下一句「你覺得我好得閒?」相信呢5句說話,有留意開時事幭牧抭ㄟO得。

另一方面,城大噚日亦公布2014年LIVAC泛華地區中文新詞榜,包括香港、北京、台灣同上海麊x華地區,最多華文報章提到齔語係「滬港通」,其次就係「太陽花學運」,至於單係香港地區,排第一位鼢N係「雨傘運動」、政改話題當然唔少得,排第二鵀r眼就係「袋住先」。

更多港聞
【明報專訊】港區人大代表、工聯會理事長吳秋北早前表明,有意邀請港區人代聯署,魒漞|期間提出建議,希望香港未就《基本法》23 條立法前,將內地... 詳情
中大即場手語翻譯助聾學生
【明報專訊】中文大學本學年首度取錄兩名須用手語學習的聾學生入讀本科課程,並為他們提供一系列學習支援,包括安排傳譯員在課堂上即時為兩人提供手語... 詳情
柬國睹絕望人生 單親學生悟幸福真義
【明報專訊】一人在破碎家庭成長,另一人生於小康之家,兩名大學生去年參加宣明會「饑饉三十」的考察團,分別到柬埔寨和斯里蘭卡探訪貧窮家庭。他們從... 詳情
【明報專訊】繼港大學生會將啟動退出學聯公投,「嶺大學生會退出學聯關注組」前日亦宣布,4日內在校園收集到240名學生聯署,將於7天內啟動嶺大學... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250