明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
民建聯噚日搞聖誕派對,議員同記者齊玩「大電視」做動作猜字遊戲,黃定光(右三)同柯創盛(右二)原來係做動作高手。(曾憲宗攝)
放大
 

其他新聞
fb假慢必專頁:要送異性戀入獄
迷航拍出月曆 馮煒光變「龍友」全因CY
容海恩橫額錯字 促醫院「翻身」
腫瘤科腎科先服務 兒童醫院啟用
TSA全級考學校數目拒公布 考局稱免學校壓力 家長斥隱瞞
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 民記聖誕P估字 「事業線」令Ann姐尷尬

【明報專訊】下周二聖誕節,民建聯一班立法會議員噚日就約髐@班傳媒友好開派對輕鬆鵅A議員同記者齊齊玩「大電視」,議員做動作,由記者估係咩字。進出口界議員黃定光(象哥)同柯創盛原來係做動作高手,其中一題係「事業線」,佢]龠中芺採R芸(Ann姐)做動作時顯得有衋爭慼A而象哥同柯仔就無有怕,用手鰩搦e比劃,大家好快估到答案。

打風會做乜 象哥話出恭

某躞D目仲提供鷑鷛|畀議員自述立場,好似「23條」咁,有議員就即刻提水話「係我]成日話要立法鵅v,而作為漁農界議員鵀颿T賢面對「填海」呢道題目,就直接話「最憎呢樣」。

之後民建聯上演「內訌」,打乒乓波比賽,要邊打邊回答指定問題,其中一題係打風鰜峊灠曮均A象哥突然爆出一句「屙屎」,即哄堂大笑。民建聯一班議員趁住呢個機會講聖誕願望,Ann姐希望政府將免疫治療及其他治癌藥物納入《藥物名冊》;張國鈞就話「聖誕老人」可能唔知香港幼稚園教育津貼不包長全日制,希望佢關注基層;葛珮帆繼續呼籲早日落實免費乳癌篩檢及子宮頸抹片檢查;梁志祥希望實現「生果金」免審查。現場仲有抽獎,劉國勳就送上小小心意,派有佢Q版樣圖像奰蒟巾。

 
 
今日相關新聞
民記聖誕P估字 「事業線」令Ann姐尷尬
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他