明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
特首林鄭月娥(右)噚日主禮《明報》舉辦嚚袛簧氶A同世界華文媒體有限公司主席張翼卿(左)握手,林太致辭時提到自己係忠實讀者;並話《明報》近年揭秘、調查式報道為佢鵀P事「帶薑@瓥繚苤v,但仍值得重視同尊敬。(鄧宗弘攝)
放大
 

其他新聞
何謂有尊嚴地奏唱國歌 謝偉俊重提停牌苦頭演繹定義
金澤培履新 首務「重建港鐵聲譽」
非物質文化遺產計劃 資助額最少25萬
獲批籌款活動 一定要貼標識
小學辦「幽默周」 教對抗逆境及拿香*漱壑o
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 笑言調查報道為同事帶來麻煩 明報忠實讀者林鄭:仍值重視尊敬

【明報專訊】行政長官林鄭月娥噚日出席《明報》舉辦嚚袛簧伝ㄗ魽A自己係《明報》忠實讀者,由中學時間已經開始睇。佢話《明報》近年揭秘式、調查式鼣纗D為佢鵀P事「帶薑@瓥繚苤v,但仍值得重視同尊敬。

前日先話過去一個月馬不停蹄出訪,令佢感到有瓥珩麊L鄭月娥,噚日出席《明報》「香港再定位」高峰論壇致辭時話,一般謠縑A如果有機構有重大活動,特首辦鼣B理方式係鶼X個活動中揀一個,否則時間難以分配,但佢為鷐y祝《明報》今年創刊60周年,就至少參加驉m明報》3個活動,包括出席噚日論壇、將會出席5月20日鴾j型報慶酒會,同埋寫髐@份賀辭,仲叫在場其他傳媒機構「唔好呷醋」。

林太透露,自己係《明報》忠實讀者,由中學已經開始睇,差唔多從不間斷,更特別提到《明報》近年一齱u求真、求是、揭秘式、調查式鼣纗D」,為佢鵀P事「帶薑@瓥繚苤v,但對於「呢個傳媒」,佢覺得係值得重視同尊敬。

見特首都認係忠實讀者,香港中華總商會會長蔡冠深都公開話自己都係《明報》讀者,亦都係中學時代已經睇,不過就同林太唔一樣,話《明報》「冇為我帶螺繚苤v,但佢一樣都睇緊,又期望《明報》持平同埋公信力可以繼續加強。

 
 
今日相關新聞
笑言調查報道為同事帶來麻煩 明報忠實讀者林鄭:仍值重視尊敬
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他