明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
壞凍肉櫃 中大NA Can傳「屍臭」
反修例聯署 校友紛紛相認話舊
前民主黨人成立區政聯盟:同舊黨友好 同某齯H唔
工聯開班教淘寶 學費800
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 田北俊嘆議員不如前:建制泛民海軍鬥水兵

【明報專訊】自由黨榮譽主席田北俊雖然退居政壇幕後,但近日不時為《逃犯條例》修訂發聲,噚日佢就上鬙薔D黨前主席劉慧卿網台節目《議會內外》,傾偈時仲忍唔住笑卿姐「建制好似好過你]泛民」,卿姐當然忍唔住反駁,「西環一吹雞你]咪好囉」,田大少就慨嘆,M家立法會議員「海軍鬥水兵」。

噚日田大少鷏`目上問卿姐,民主黨做咩對特首林鄭月娥提不信任動議,「林鄭落鬙x,整番(前特首)梁振英咪暈鰜蛂H支持梁振英做呀?林卓廷點搞呀?」佢感嘆當年同卿姐即使政見唔同,都可以傾擸U。卿姐都感嘆,M家立法會唔同陣營「唔只陌路人,仲仇人呀,郁鼢N叫警察」。

田大少聽到就笑卿姐,「泛民仲慘過建制,你]散到亂晒龍,建制好似好過你]泛民」,卿姐就即刻反駁「西環一吹雞你]咪好囉……大家無謂鬥渣啦」,田大少都話雙方係「海軍鬥水兵」,唔知佢]分別諗起邊個呢?

讚任正非講洁u一流」

咁到底邊個有能力?田大少談及中美貿易戰時,就忍唔住大讚華為創始人任正非,「任先生講洢D常厲害,佢應該參政,佢講說話真係一流」。

 
 
今日相關新聞
田北俊嘆議員不如前:建制泛民海軍鬥水兵
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他