明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
【Emily】羅致光網誌 sell樂齡科技博覽
理大吸引星級生5**加1.5分
城大獸醫門檻升生物須達3
綜援倘不夠用 逾三成童「食少餐」 社協倡擴免費午膳計劃
港大生批教局卸責 視大學如無物
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 【Emily】愛國必須擁護黨? 郭偉L:唔可以話錯

【明報專訊】近日社會氣氛下,唔同政見鴾H時有口角,鰤狦雪|選舉東區和富選區競逐連任鴾u聯會立法會議員郭偉L,鐪b出post話前晚擺街站時被「挑機」,但情G「後來逆轉」,話雙方討論後,「最後怒氣}}來,平平靜靜離去」。佢話同佢討論鴷咱螺冇遮面,因為唔贊成起底,上載相片時加鱈廙s效果。

郭偉L同Emily講,雙方討論鬙b個鐘有多,對方無遮面、無戴口罩等,佢相信都係可以理性討論鵅C

郭偉L鰫咫憒C出多個市民鼢ㄟ搳A有市民問佢點解唔可以獨立調查,佢就話獨立調查「根本沒有判決效果」,要由監警會處理先有跟進;至於被問到愛國是否必須擁護共產黨,佢就話「唔可以話係錯」,認為起碼唔係搞對抗鴾@群,「以前的泛民可能有愛國人士,但今天我真心覺得無」。

「以前泛民可能有愛國人士,

但今天我真心覺得無。」

被問到近日多人關注鴾G噁英問題時,郭偉L就話「燒膠燒雜物係大問題」;其後市民再話係催淚彈問題,郭偉L就話施放催淚彈係為鷕X散,如果警方唔驅散就要拘捕市民。

同區候選人包括陳嘉陽同林斯嵐。

 
 
今日相關新聞
【Emily】愛國必須擁護黨? 郭偉L:唔可以話錯
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他