明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
黨貓添五小福 白鴿仝人眾籌生活費
曾蔭權愛將 朱曼鈴掌新聞處
THEi明年開飛機維修學士 爭取民航處認證 冀畢業兩年可考工程師
THE亞洲排名 港大第4
煙草商資助研戒煙 大專聯署拒合作
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 鄭家富:有人炒作泛民初選 一度點名黃成智 刪名不刪圖

【明報專訊】一度有意參加立法會新界東補選鴷萿k會前議員鄭家富噚日鐪acebook發聲明,話近日鷊s東補選論壇上,有候選人炒作泛民初選黈灡均C佢強調,自己作為民主派一員,一直受絕大部分泛民認同,例如公民黨前主席余若薇都覺得佢唔係赲慼A所以佢麍F治立場同言論,同早已明顯變節鴾H,唔係同路人,阿富仲點名,話例如:新東候選人、民主黨前成員黃成智。但事隔數小時,阿富就刪鰶嬰迄憮茼W。

阿富強調,自己係經過慎重考慮,先至唔參加新界東補選及泛民初選,過程中無受到任何人施壓。雖然個post刪鰶嬰迄憮茼W,但配圖就仍然用黃成智張相,Emily問鄭家富有咩意思,佢話「我嬼n明,係想呼籲今次民主派一定要團結。就算我同范國威之前政見有不同,都會支持佢出選,尊重機制……至於我講麰曮Y同路人,就睇睇係咪有人會對號入座啦!」新東候選人仲有陳玉娥、鄧家彪、方國珊、趙佩玉。

 
 
今日相關新聞
鄭家富:有人炒作泛民初選 一度點名黃成智 刪名不刪圖
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他