明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
(梁智康攝)
放大
 

其他新聞
撞正黃雨?龍舟嘉年華開幕冷清
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 陸頌雄讚麥美娟「好可愛」

【明報專訊】港鐵連番工程問題引起廣泛關注,工聯會陸頌雄(左)同麥美娟(Alice,右)噚日鬘萿k會見傳媒,批評港鐵?處理手法,不過講緊咁嚴肅話題,竟然未講就笑定先。原來兩人身高差一截,陸頌雄騿u咪兜」後面前後腳企令兩人上鏡睇落接近齱A但呢個動作就令Alice一見陸頌雄咁做就忍笑,再望多望更忍唔住大聲笑,一時掩臉、一時遮眼,笑鬫言b分鐘,仲一度笑到標眼水,其間陸頌雄亦忍唔住笑。Alice笑完一輪之後,叫陸頌雄企返正,唔使咁辛苦,陸頌雄就形容Alice好可愛,非常鍾意笑咁話。

 
 
今日相關新聞
陸頌雄讚麥美娟「好可愛」
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他