明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
卿姐Ann姐為資優學苑排排坐
曾鈺成智庫成員 任律師會副會長
動夏嘉年華月底開鑼 海洋公園員工不滿工時抗議贈興
逾百私校直資准加費 申訴署查教局審批制
保良局兩小學辦粵戲課 學生踏台板
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 開會約錯日子羅生門 教局放陸頌雄飛機?

【明報專訊】邊個政府部門咁大膽,約鷵陪見面竟然「放飛機」?本身係註冊社工鴾u聯會勞工界立法會議員陸頌雄噚日主動同記者講,原本前日(25日)同十幾個社工鬘萿k會同教育局副秘書長同總教育主任會面,希望反映「一校一社工」政策對非學位社工嚗v響,點知教育局「甩轆」,去到未見影之餘,打電話亦無人聽,佢之後聯絡政治助理施俊輝,先得悉原來局方以為係噚日(26日)會面。

不過,事件似乎出現羅生門,教育局回覆Emily就話,有電郵紀錄為證,雙方應?噚日(26日)下晝5點半見面,從來無改變,不存在「局方甩轆」之說,教育局仲話會再次安排會面。

陸頌雄就同Emily講,今次事件係口同鼻拗,佢話助理同教育局約日子時,局方不止一次鶾q話口頭確認係25號見面,所以佢]mark實日子之餘亦約埋班社工,點知局方後來電郵則係寫26號。

教育局副局長蔡若蓮噚日得悉事件,亦主動打畀陸頌雄,叫大家唔好拘泥呢次小誤會,會盡快再安排會面。

運房局回信寫錯「郭永鏗」

另一邊廂,運房局同議員聯絡時就真係甩轆,公民黨郭榮鏗(Dennis)噚日鐪acebook上載運房局回覆佢麉H件,但就寫成「郭永鏗」,Dennis話「我幾時改鬫W自己唔知?」

 
 
今日相關新聞
開會約錯日子羅生門 教局放陸頌雄飛機?
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他